Wednesday, March 19, 2008

Girlfriend(s)...

Bismillah~~


Lepas taip 'Bismillah' tu, rase macam tak jadi pulak nak taip ape yang terbuku di hati... Nak lepas geram sebenarnya ni... Aku ni memang tak boleh rapat sangat dengan perempuan. I mean, I can't really have girlfriends... That's why I don't have lots of girlfriends. Aku sendiri tak pasti sama ada mereka salah tafsir aku ni macam mana, or aku yang salah tafsir mereka (ok, in this case, 'dia' la cos sorang jer...) macam mana...

Dahlah tu, macam nak burukkan kita pada orang lain... And for sure punyer aku akan dapat tahu. Tak fikir ke perasaan aku nanti macam mana? Boleh plak cakap kat orang, "Kenapa diorang buat aku macam ni?" And then, nak suruh orang tu jawab ape? Nak orang tu kutuk kitorang pulak lah? Come on laaa, masalah sikit jer, kenapa nak besar2kan... Masalahnya pun memang dah berpunca dari engkau. Settle kan jelah sendiri. Perlu ke nak menyusahkan orang lain pulak? And nak burukkan orang lain pulak? Siap nangis2 yang aku tak tahan tu... Tolong lah... Benda kecik jer! Hisy!

So, kesimpulannya, aku ni memang tak boleh tahan ngan sifat-sifat seperti berikut:
1) Mengada-ngada
2) Tak paham bahasa. Dah bagi subtle hint pun xpaham2 jugak...
3) Orang yang bergantung sangat pada aku
4) Cakap banyak tapi keje tak buat. Kalau ko mmg xbuat keje tapi diam jer, aku boleh terima.
5) Kuat mengadu/kaki report/penyibuk

dan yang sewaktu dengannya...
Kalau anda memiliki ciri-ciri di atas, please stay away from me...
"If not, this expensive Nike shoes of mine will look very pretty on your face!" **

Haha... Dahla... Dah lepas jugak geram ckit2 walaupun tak sepenuhnya...

**Quote dari budak kelas Bel aku. Name ape tah. Dia sebut ayat di atas masa present Bel bertajuk Anger Management dan menyebabkan aku sakit perut gelak dalam kelas...


Alhamdulillah~~

1 comments:

david santos said...

To avoid such a tragedy happening again, and for the salvation of our children, we are doing a worldwide campaign, displaying the image of NURIN JAZLIN JAZIMIN in blogs all over the world on 25th April 2008. Let's not forget NURIN JAZLIN.

Thank you