Tuesday, March 25, 2008

Kucing dan Speaker's Corner

Bismillah~~

Semalam...selepas makan malam di DC (Dataran Cendekia),aku dan Nini ternampak la macam ade program jer kat tgh2 DC tu...so, pegi la usya kejap cos nampak ade orang macam nak nyanyi2... Standard la kalau aku dan Nini,memang minat la nk dgr cos the singer is female... Kalau lelaki tu, maleh ckit nak gi tgk...haha... Rupenyer ade Speaker's Corner kat ctu. Aku xtau pun. And xpenah tau pon even mende tu mmg dh ade sebelum ni... Layan jela kejap cos bosan giler... Lagipun suara singer tu sedap. Budak Law... Name Ana ape tah. Aku ingat Ana jer cos name same cam aku...hehe.. Tapi memang suara dia sedap. Lagi2 dia nyanyi lagu yang dia buat sendiri bertajuk 'Masih'. Huhu... Oh, and aku perasan Moris a.k.a The Gaylord pun ada dekat ngan area stage. Ramai dak Law ade kat situ malam tadi... Malas nak gi depan... So,aku sms je Moris bgtau aku dengar orang sebut nama dia...

Oh, yer... aku baru jer save gambar-gambar kucing Yong yang bernama Vanilla Coke itu... Memang comel! Geram giler aku tengok... huhu... nak balik la weekend ni... harap-harap dapat balik....

Hai...my name is Vanilla Coke! ~ stupid name...

Hahaha... kucing yang buat2 comel... tapi nasibaik ko memang comel!
























Please don't hate me cos I'm beautiful...


Tapi aku perasan yang muka nyer tak manis langsung... Tengokla dalam gambar-gambar ni... Tak senyum pon! <---(dari pandangan mata aku la...) Well, xper... tgk la kalau aku dah jumpa kau nanti wahai Coke! Tahu la aku nak belasah... Muahahahaha~ evil laugh


Alhamdulillah~~

0 comments: