Friday, April 4, 2008

Just a quick scribbles...

Bismillah...


Gambar dicilok dan diedit dari Azizee...jgn marah aa...


Aku tgh wat assignment ni. Tapi blur!! Arghh! Banyak gila yang aku tak paham, xtahu dan kurang arif... Sedih gila... Rasa macam bodoh sangat pun ada... :'( Dah pukul 4 suku pagi. Bila aku nak tdo ntah. Dahla ade kelas kul 8 setengah karang. Aihh....\ Exams dah dekat! Waaaa!!! Aku tak balik2 kampung la sampai habis final. Mane taknya, tiap2 weekend busy. Ade je program. And boleh tak Sabtu ni ade program wajib kat fakulti? Bodoh tak? Baru nak bgtau kat students pada hari Khamis. Then nak ugut tindakan tatatertib dll. Bagitau pun lambat. Kalau orang ade program lain tak ke naya? Bengang tol aku... Hmm, ape lagi nak ngamuk? Ahh macam2 rasa ade.... tension! tension! Sedih.... depressed.... :"(

I feel like shouting!! AAAAAHHHHHHHHHHH!!!



Alhamdulillah...

1 comments:

apex merc said...

yup
i agree with dat
mech nye faculty ni xabes2
nk nyusahkn org kn
bengang btl..