Tuesday, April 15, 2008

Last weekend punyer cerita


Bismillah...



Last weekend, aku and Nini pulang ke Beruas bersama Mizi. Well, dah tak ade masa lain nak balik, so aku balik la... Lagipun mak and Opah rindukan Mizi. Tapi ini tidak bermakna things are the way it was. No. We're just friends.

So, kat cni nak letak gambo2 yang diambil masa gi berkelah kat Lata Ulu Licin hari Sabtu lepas... Dah lame rasenye aku tak pegi mandi lata. Dah lain rupanya. Ade la pulak kerusi2 yang baru di letak, ada jambatan [tak upload gambar cos gambar xcantik] and tgkle 1st pic kat atas tu. Ade la pulak papan tanda yang comel. Dulu xde pon. Hehehe....

Well, berbalik kepada cerita berkelah tu; Yang pergi adalah; Mamito, Nini, Debab, Amirul, Aku and Mizi. 2 Kancil. And di sana, Cikgu Wati and her little family [hubby and anak dia,Leeya] dah sedia menunggu. Hehe... Port kitorang takdelah best sangat cos Cikgu Wati memang cari port yang sesuai untuk anak dia mandi. Tengok la... Macam pantai jer... So, budak-budak, sila bermain kat gigi air sahaja...hehe...


Nini muka excited...haha....




Suami Cikgu Wati panggang ayam time kitorang baru tiba...heheh




Mizi and Amirul [wat istana pasir la konon], dan juga Aleeya yang debab [budak ni xmenggeletar lgsg even berendam berjam2!!]


Yaa.... itulah sahaja update terkini. Sekian, selamat datang ke Beruas.

p/s: To people yang xtahu Beruas tu kat mane, pegi cari dalam peta Perak. Ahaks! [nyampah nk bgtau Beruas tu katner... tahula tempat tak glemer....tapi ada dalam buku teks Sejarah Sek. Menengah tau! huh..]


Alhamdulillah....

6 comments:

sha said...

takde pe pon aku nak komen just nak ckp satu benda je...blh tak aku kesian gila tgk muka si mizi tu...tak tahu la nape tapi tetiba aku rasa mcm sayu je......hu..hu..hu..nak kuar air mata aku ni arg...kesian2 muka budak tak bersalah kot..he..he..adios=cinta tak blh dijual beli n di paksa2...

Ryehanna said...

Hisy ko xtau mizi ramai peminat tu!!!
[terpaksa menahan rase jeles...]

but really...seriously...

Anonymous said...

Kat orang ni x kesian ke? Sian dia terpaksa tahan rindu.. X kesian ke hak dia dinafikan

Ryehanna said...

Isy, sape lak mr.anonymous nih??
'hak dinafikan'???

hah? aku blur sekejap...
Ahh...layan jelah...

:p

MM HaZiMiNN said...

Anonymous said...

Kat orang ni x kesian ke? Sian dia terpaksa tahan rindu.. X kesian ke hak dia dinafikan

-------------------------

well..sumer org ade hak atas benda yg diorang nak..ana pon ade hak ngan hidop dier..dah ar tuh..die da besa dah..uhuk2..

sapot je keje aku neh..pegi mandi2 tak ngajak..beta sangat murka raihanasss...

Ryehanna said...

Macih majin cos support..ngeh ngeh...

ape murka2? udah orang tu busy ngan psm je kerojenye, nak ngajak camane. hahahaha...

lenkali le yer...:P