Monday, May 12, 2008

I was tagged...

bismIllah...


Ooo Hanis telah tag aku utk buat benda-benda alah di bawah. Amboi, sedap-sedap je ko sindir aku kat chatterbox tu ek! Ala, aku byk free time sbb cousin aku yang dari Sarawak ade kat umah ni. Dia banyak tolong tengok-tengokkan Opah. So, lega la ckit... Ekeke!

Okay, ni jawapan 'tag' aku yer...

1. Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan?

i. Rumah yang best.

ii. Kereta yang best. [Be.Em.Vay?? Ekekeke!]

iii. Laptop/komputer yang best.

iv. Handphone yang best.

v. Wang tunai 1 juta!! hehe...


2. Senaraikan alasan atas pilihan anda itu:

i. Sebab aku tak ade rumah sendiri. Leh hias ikut suka aku. Dan memang itu yang aku selalu idam-idamkan... huhu

ii. Eh mesti la nak kereta untuk ke hulu ke hilir... lagipon aku memang takde kereta!

iii. Sebab...aku suke komputer!

iv. Sebab...aku suke handphone jugak! Hahaha...

v. Sebab...kalau semua barang-barang di atas takde sape nak bagi sebagai hadiah, aku leh beli ngan duit itu! Hahahaha!! [bernas tak?]


3. 5 inspirasi terhadap orang yang diminati:

Hmm, rase macam nak skip dari jawab...tapi cuba jelah ek...

i. Kejujurannya.

ii. Pendengar yang setia.

iii. Mampu membuat aku gembira.

iv. ....

v. ....


4. Perkara yang paling hebat pernah dilakukannya untuk anda:

Takdek lagi!!

5. 5 ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi yang maju):

i. Komputer
ii. Telefon/telefon bimbit
iii. Pen/pensel
iv. Duct tape
v. Kain. :]


6. Apakah perkara yang paling dibenci?

Menunggu...and being judged by people yang tak kenal pon aku ni sape.


7. 5 orang yang anda mahu tag:

i. Raja Hani
ii. Baydah
iii. Abg Popeye
iv. Nyda
v. Apit


Ahaks.. buat jangan tak buat. Hehehe...



alhamdulIllah...

0 comments: