Sunday, May 18, 2008

Tak boleh online lagi...

bismIllah...


Entry ini aku taip pada pukul 4.48 am, ketika terjaga dari tidur cos nak buang air. Teruslah langkah kakiku menuju ke komputer yang tak bertutup-tutup sejak kelmarin.

Kenapa aku nak tulis jugak?

Sebab...ini mungkin entry terakhir untuk bulan Mei ini. Last post for May. Aku dah decide nak bagi modem Digi tu kat Nini. Bayar same-same tapi aku jer yang selalu online. Lagipun, aku nak belajar balik dalam sebulan. Maka, lebih baik aku bagi modem kat adikku itu. Takdelah aku buang masa depan laptop mengonlinekan diri jer...huhu...

Aku ni dah Internet addicted dah, tapi rasenyer leh hidup kot... Susah-susah, or kalo dah gian sangat, leh jer aku online kat APB atau library uitm. Tapi rase-rase macam akan online di APB jer cos dekat ngan Anggerik. Oh btw, I'll be staying at Kolej Anggerik time short course ni...

Aku akan jarang Ym or Msn dah ler yer... Ape-ape hal, kontek via mobile phone je la. Hehe...

Hmm, walaupon mood nak belajar dah tercalar dengan insiden kehilangan handbag [membuatkan aku tak ade duit sesen pon!], aku berdoa segalanya will turn out well. Wish me luck!

K lah, nak tido balik. Gatal-gatal tekak and selsema lak tetiba... Sekian.


alhamdulIllah...

0 comments: