Thursday, May 1, 2008

What I did...

Bismillah...



29 April

7.35 p.m - Bangun tido dan solat Maghrib. Then lepak2/study/makan sampai esok pagi.


3o April

8.00 am - Dah mula rasa mengantuk ya amat. Tapi stay berjaga jugak. Ade paper kul 2. 15 kang...

2. 15 pm - Pergi exams.

5.15 pm - Abis paper terakhir untuk sem ni. Tunggu Mizi amik bersama Aishah and Mira.

6.00 pm - Makan-makan kat food court JJ bersama Nini and Mizi. Plan nak tengok wayang tapi tak jadi... So balik kolej semula...

8.00 pm - Tido dan tido...


31 April 1 May. hehe..tarikh pon luper...

12.oo am - Bangun tido... Mesej Nini ajak tengok dvd cerita Marie Antoinette lakonan Kirten Dunst. Nini datang dalam kul 12.3o am.

1.15 am - Aku tertido... Nini meneruskan menengok citer tu... Lepas abis Marie Antoinette, dia tengok The Queen pulak. Aku tau cos aku jeling2 masa tido...

5.oo am - Aku terjaga dari tidur. Nini pulak baru abis tengok movie and plan nak balik bilik untuk tido. Aku suh dia tido kat bilik aku jer cos aku nak online and tengok movie. So, aku pon online la sampai nak solat Subuh baru stop.

7.oo am - Buat mi segera dan milo sebab lapar sangat2...

7.3o am - Aku tengok dvd cerita Miss Potter. Lakonan Renee Zellweger dan Ewan McGregor. Best giler cerita nih!!!!! Love it! [and of course, I always adore Renee!!]

1o.oo am - Tertido balik. Berhimpit-himpit ngan Nini atas katil.

12.3o pm - Bangun tido. Dapat sms yang menyedihkan. But then, what the heck... Ignore jelah. Things happened in life...

2.oo pm - Pas solat Zohor, tido balik...

4.oo pm - Terjaga cos Mizi call... Aku tak tahu kenapa dia call. Maybe nak ajak kuar kot tapi aku cakap aku tengah tido...

4.o5 pm - Takleh tido balik so aku bangun kemas2 katil dan online jap. And oh... menulis di blog ni...


Sekian.


p/s: I should be happy now that the exams is over, but I'm not.



Alhamdulillah...

0 comments: