Thursday, June 19, 2008

Textbooks Versus Novels

bismIllah...

Sam's Letters to Jennifer, A Walk to Remember & The Notebook.


Patutnya buku Fluids tu yang dibaca/faham/buat latihan... Tapi aku takleh ignore 3 buah buku yang dok menyengih di meja sebelah [roommate aku punyer]. Maka tewaslah aku petang itu dengan menghabiskan ketiga-tiga buku itu.
:tareflower: Aihh... Next week jer lagi... pastu leh balik Beruas. Tido puas-puas dan tengok dvd puas-puas. Boring2 leh pergi terjun Ulu Licin. Hehehe... [tak abis final dah berangan bukan2]


alhamdulIllah...

7 comments:

aljuhr said...

apa boleh wat dah nasib badan....

aljuhr said...

gud luck 4 your exm

Mr. Azman said...

Salam perkenalan.
Erm... nampaknya saudari ni seorang yang meminati bahan bacaan berbentuk novel.

Aku dulu cube jugak untuk minat bace novel, tapi tak boleh nak paksa diri laa.. memang aku jenis tak suke baca novel. Kecuali novel berbentuk historical atau science fiction. Kalau love.... kim salam.

Tak dapat nak membentuk laa rase minat untuk bace novel. Tapi sekarang hobi membace tuh dah wijud, cuma media nya saja yang berubah... AKu suka bace celoteh orang kat blog blog.

Seronok jugak membaca pemikiran. Dari segi penulisan seseorang tuh, kite bleh rasekan akan keadaan diri dia pada mase tuh. Die tengah tention ke, tengah kusut ker, tengah marah ke...

Hahaha... seronok berkongsi idea dengan blogger yang lain. Banyak idea-idea baru, lahir hasil dari gaya penulisan diaorang.

Boleh dikatekan aku menjadikan berblog ni sebagai hobi yang berfaedah bagi aku. Bukan saja aku dapat belajar cara untuk menyampaikan sesuatu hajat dan maksud, tapi belajar untuk mengajak para pembaca kite untuk sama-sama berfikir tentang sesuatu isu yang cuba kita sampaikan.

Semoga saudari akan terus berkarya dalam media alternatif yang baru ni. Salam perkenalan dari saya.

Kreuger®

Tyra said...

gud luck intersesi!!

Ryehanna said...

Ryehana to aljuhr: Hehe... thanx!

Ryehana to Mr.Azman a.k.a Kreuger:Hehe..biase la org lelaki...susah nak cari yang minat love and romance nyer novels.haha...well, saya pon suke bace celoteh org kat blog gak. :D boleh kenal mcm2 karenah org dan boleh sama2 berfikir...dan tumpang ketawa kalau ade posts lucu.heheh. k, salam perkenalan from me too!

Ryehana to Tyra: Thanx a lot, Tyra!

^arina^ said...

nice 4 u 2 view my blog
ape url nti nl letak dlm list.
ntw, i love sam's letter to jennifer.ade la bace dlm 2 kali

Ryehanna said...

love it too! heheh...
well...ape2 yg jiwang2 and touching2 ni memang suke gile! haha