Monday, July 21, 2008

Georgia Rule dan Fool's Gold

bismIllah...

**Edited: Photo has been changed due to comment by Mr. Izuan... heehee...

Baru pas melayan movie tengah2 hari buta ni... Cerita Georgie Rule [lakonan Jane Fonda, Lindsay Lohan dan Felicity Huffman] yang memang dah lame mahu ku tonton. Cerita lame Georgia Rule ni. Last year kalo tak silap. Tapi aku memang nak tengok sangat citer ni. Aku memang minat giler ngan Lindsay Lohan, that's why la... aku pedulik hape yang dia tu muka rehab and bermasalah, yang aku tau, memang aku suka dia! Suka dia since dia berlakon Parent Trap. Dan bila kuar 1st album dia, Speak aku memang terus beli. Aku suka suara dia yang serak-serak dan I think she's gorgeous despite the freckles yang aku tak suka tu.

Cerita ini mengisahkan perempuan2 bermasalah dalam family ni. Yang neneknya Jane Fonda. Mak ialah Felicity Huffman dan anak of course le Lindsay Lohan. Bagi aku dan adikku, Nini yang kononnya tengah bace novel [terus bangun bila aku pasang dvd], cerita Georgia Rule ni best. Aku suka lakonan diorang. Especially Lindsay Lohan sampai kadang2 rasa macam tak tahu nak percaya sape---> Lindsay Lohan tuduh bapak tiri dia rogol dia dan bapak tiri dia menafikan. Ditambah pula ngan perangai Lindsay Lohan sendiri yang bermasalah. So, memang best la cerita ni!! [pada pendapat aku la...maybe gak bias cos I love LiLo!!]




Pelakon utama filem Georgia Rule (2007)

As for Fool's Gold, yang pelakon utamanya ialah Matthew McConnaughey dan Kate Hudson, aku rase cerita tu takdelah best pon sangat. Biase2 jer cos dah pernah tengok cerita Into The Blue. So, jadi tak best la cerita ni. Ape2 pon, layan jela...

Dah. Cukup takat ni. Jom wat tutorial Maths.

alhamdulIllah...

12 comments:

Dato G said...

salam: oit..en3 baru..cantik..tp heran sejank bila jd artis?? model?? siap leh masuk dlm tv lagi tuh..ekekeke=)

izuan said...

haha.. love the first picture. ada unsur2 market diri sendiri nih!

Tok Rimau said...

Lawatan balas. 1st time sampai.

Komen ikhlas: Sebuah blog yg menggoda.

Ryehanna said...

Ryehana to Dato G: Hahaha...xyah jadi artis atau model leh masuk tv gak tau...


Ryehana to Mr.Izuan: Huh? adeke?? hahahaha.. yeah i love the photo too but now i'm thinking of changing the picture of me on the tv...hrmmm..market diri sendiri ke? sj je nk ltk sbnonyer...hihi...


Ryehana to Tok Rimau: Selamat datang ke blog yang tak best ni Tok Rimau...

errr..mane de...xdelah!

Mr PenyuBiru said...

lawatan balas juga nie. dan aku setuju ngan tok rimau.memang mengoda lah blog nie.tambah² tang n3 contact lens tu.awak nak green! hehe..

_tuLanG.iKaN.kEwL_ said...

aku pn suka lindsay..
lantak la dia buruk perangai ke tak..
dia chomel..
hehee...

Fizz said...

lalala ~ ♫ chomey je tucing tngk die kat TV.. hehe.. ~ ♪

izuan said...

laa... terasa ke sampai tukar pic? saja je usik-usik hehe. sorry ek kalau awak terasa..

Ryehanna said...

Ryehana to Mr Penyubiru: ape lak geng ngan tok rimau nih? hmm...mmg suka mata warna hijau. exotic! hehe


Ryehana to Tulang Ikan Kewl: Hehe.. same here, babe! She's very cute!


Ryehana to Fizz: Hahaha... i think the cats are cute too...that's why la letak gambo tu. hehe


Ryehana to Mr Izuan: Tahu usik2 je tu..tapi xpela..saje je tukar pic lain. less gediks! hahaha

yOnnA said...

lindsay lohan mmg superb!

Ryehanna said...

of course!!

farah aminuddin said...

pandai kucing tu tgk tv..eheh