Tuesday, September 23, 2008

Tak sabar nak balik raye!!!

bismIllah...


Hari ni dah hari Selasa... Aku balik Perak hari Jumaat. Wah, lagi berapa hari je lagi. Tak sabarnye! Aku nak rilek2 dan release tension memandangkan kebelakangan ni aku tension giler ngan studies... huhu...

Tension giler bila ingat balik... I have a bad feeling about this semester. Aihh..
Dan aku jugak tension sebab nak mencari rumah untuk disewa sem depan... Housemates aku semua nak keluar dari umah ni, so... tinggal aku dan Nini jer... kena ar cari rumah lain... Bosan.

Hmmm... minggu yang stress... sampai berbuka puasa pon aku hilang selera. Dah 3 hari dah... [tapi xkurus pon!]. Dah 2 hari Nini buat yong tau fu. Yang 1st day, sedap jer... tapi hari kedua dah kurang sedap kuahnyer... [aku tukang makan dan komen jer...eheheh].

Aih... xtau nak update ape sebenarnya... Kepala otak serabut... tapi sebab nanti bila dah balik kampung, sure aku tak online... Hmm, dah dekat sangat nak final exams... Tapi preparation macam hampeh [yeke ade prepare???]

Okeylah...
guess this is all...

I miss Regit... so much it hurts...
Will he ever contact me again?
His voice... his laughter... they haunt me...

:minimo_14:


alhamdulIllah...

8 comments:

Azraie and The Blog-blog Factory said...

Balik raya hati2..
jgn lupa baca doa naik kenderaan..

mcmanapun semoga ana selamat pergi n balik..

yonna bebot =) said...

wahh nk balik raye dah!
hehe
have a safety trip dear

izuan said...

student life... memang ingat nak balik kampung je kalau dah dekat nak raya..

memang seksa kena cari rumah sewa baru.. nak kena pindah lagi.. kena mulakan rutin baru.. leceh betul.. (bercakap dari pengalaman sendiri)

ad3ck said...

ku pong balik kampung gaaaaak! tp kampung baru je eheheh.

Ryehanna said...

Ryehana to Azraie: Thank you Aie!! insya Allah

Ryehana to Yonna Bebot: Yer nak blk dah! thanx!

Ryehana to Mr. Izuan: Memang ingat nak balik raye je nih...hehe..
well, memang seksa nak cari umah baru.nak angkut brg lg... tension gila!

Ryehana to Ad3k: Cehh.. dekat jer...xbest ar... :P

dayah@yasha said...

wahwahh!! balik nyah balik!!
jgn tak balik!!
aku nmpak kamoo on9 ciap la!
ekeekkeke~

camat ari raya~
maap zahir jew batin ku tak dak pape kesalahan~ =p

ChaiReeL AziZee said...

selamat hari raya...hua hua hua..aku xde mood nk beraya lgi..sbb tahun ni kena bg duit raya..waaaaaaaaaaaa...bila aku plak nk dapt duit raya?...siot toll..ko nk bg ke???ahahaha...

Ryehanna said...

Ryehana to Dayah@YAsha: Hahaha.. mesti ler balik weh! aku mmg x online la kalo kat kampung..bersediala merinduiku...ekeke..

Ryehana to Chaireel Azizee: KO kena bg duit raye dah ek? dah ade anak saudara ke? hoho... nasib ko lah.. aku xleh bg duit raya kat ko, duit dh abis beli makanan panda sepanjang peninggalan ku...heheh