Sunday, November 2, 2008

Dugaan exams...

bismIllah...



Hmmm... time exams macam nilah tetiba banyak je dugaan datang.
Betullah orang kata, jangan happy2 sangat... nanti bersedih...

Akhirnya aku buat keputusan untuk memilih. Tapi sekarang ni hati tetap tak gembira. Mungkin sementara... Aku harap aku akan gembira juga nanti.

Mungkin sesuatu yang kita mahu bukan sesuatu yang baik untuk diri kita.


"But perhaps you hate a thing and it is good for you; and perhaps you love a thing and it is bad for you. And Allah Knows, while you know not. " (Al Baqarah: 216)





alhamdulIllah...

9 comments:

yasha said...

uiks nyah?? napa? awat smpai jew exam sume pakat cedih2??
jgn ler stress sgt.. tak lok la..
tke cre!!

cybernetics mind said...

tk baper paham....kompius skitt

neway bukan stakat wish jer, I'll pray for your success...hehheeh

Al-Baqarah:216 - itu salah satu remedi utk CM...u know kan..;)

Rashid said...

Itulah kita ryehanna. Sekadar mampu merancang dan membuat pilihan. Moga pilihan ryehanna tu pilihan yang tepat.

cyberizman said...

(Research dan) Pilihan sendiri lebih baik daripada orang tolong pilihkan (atau sebab kawan baik pun pilih benda yang sama)

Mr PenyuBiru said...

exam soklan objektif ek?

soklan objektif memang la kena buat pilihan.

(ku saje buat² faham n3 ko nie)

hehe..

Riezal said...

Once its done... never look back.. focus on other subject.. benda dah lepas kan.. tawakal and redha.. all the best Rye.. u ken du wit

13may said...

all the best!

:)

yonna bebot =) said...

semoga semuanya berbaloi utk kamu :)
kadang2 kita akan lebih bahagia dengan benda yang kita tak mintak :)

gud luck for ur final :D

Ryehanna said...

Ryehana to all: Thanx for all your good wishes, dear friends!

To Mr Penyubiru, komen dikau sangat funny! Lari dari mood depressed! Muahaha... [no,i wasn't referring to objective questions in the final exams. Dah masuk U ni mane de objektif2 dah... ]