Saturday, January 17, 2009

Kenapa ya...

bismIllah...



Kenapa ya... bila aku ketemu insan yang aku senangi, aku seringkali melukakan perasaan mereka?

Kenapa ya... bila aku ketemu mereka yang mengasihiku, aku seringkali menjauhkan diri walaupun sememangnya kasih itu yang ku cari?

Kenapa ya... bila seseorang itu mengatakan betapa dia sukakan aku, aku sangat-sangat sukar mahu mempercayai katanya itu?

Kenapa ya... bila aku cuba menjarakkan diri aku dari seseorang kerana aku tak mahu dia terluka, menjauhkan diri darinya itu turut melukakan aku?

Kenapa ya... semakin aku mahu mempercayai kata-kata lelaki, semakin kuat aku cuba menolak dan mencari alasan untuk tidak mempercayai?

Kenapa ya... bila aku rasa aku patutnya tenang dengan tindakan aku menjauhkan diri, aku semakin merasa dihimpit kesepian?
Why... why would I miss the smell of cigarettes when I don't even like smokers?
Why... why would I miss the fights and the teasings when some of them made me mad like hell?
Why... why would I miss his voice now?


Kenapa ya?

Sebab aku pelik.
:pandacloud_09:




alhamdulIllah...

7 comments:

sickchild said...

hahahahaha.
lumrah la tuh.
aku dulu anti laki gak.
tapi skang tgk ah.
haha
akmall <33hahaha
rindu doraemon?

yOnnA said...

benda paling kita nak elak.
itu lah benda paling dekat akan datang ngan kita.
benda paling sakit,benda paling kita nak benci,
itu lah benda yang susah sgt2 kita nk buat :)

hidup kan mcm roda,babe..
ko kene kuat.
ape2 pun kene kuat! :)

Ryehanna said...

Ryehana to SickChild: Aku bukan anti lelaki. bukan...
just... ssh la... ermmm...

Ryehana to Yonna: Aww Yonna.. that is so true! thanx for the comment,babe..
thanx a lot..
rase cam lega ckit bila ade yg paham..dan tahu..

Mr PenyuBiru said...

tak tau nak komen ape, cuma aku kecian kat panda atas dashboard tu. tentu panas dia.hik3..

Ryehanna said...

hehe.. biar dia panas..
tp comey kan??
hik hik

Anonymous said...

-yashaygkacak-

erkk?? sabow2.. tapi kan.. nak cakap satu..

adakah anda EGO??? lol

hampown2.... =p

Ryehanna said...

mane der Ego..

err..

err..

ckit2 jelah. :P