Thursday, February 19, 2009

Ngomel-ngomel

bismIllah...

Oh... 2nd entry untuk tarikh ni ek? hoho..

Anyway, aku tengah berkira-kira nak menonton movie yang banyak Nini download... tapi, cam malas la plak. Lagipun tak best tengok sorang-sorang. Nini tak balik dari kelas lagi. Aku nyer kelas arini dari kul 10.30 sampai 12.30 tadi dan juga pukul 6 petang kang. Haa.. hari Khamis memang tak best sangat cos kelas sampai 10 malam (6ptg-10malam). Heh. Nasib baik aku dah siapkan kerja-kerja yang lecturer bagi untuk kelas malam ni. (walaupun sebenarnya bukan aku yang buat)

Ahh tak kisahlah... Asal siap.

Aku baru lepas menghabiskan sekotak susu HL sebagai lunch. Tu boleh kira lunch ke ek? Ape-ape jela... janji perut tak sakit sebab lapo dah. Sakit nak tercirit je kot. :P

Next week aku ada tests... Ermm... bila aku nak test design eh... Tak test lagi ni. Group lain semua dah... Aih.. serabut otak la pikir hal design. Jeles betul aku tengok perkembangan design budak ni. Lawo tu! Baby carrier group aku huduh jer. Nak upload gambo pun malu. huhu. Tapi kan, benda ni memang kena buat betul-betul kan? I mean, kena hasilkan/produce design kita. Jenuhla kalo nak hasilkan produk yang canggih manggih beno... ermmm...

Ape lagi nak cerita... haaa... motor aku asyik wat hal je lah. Normal ke kena isi angin tayar belakang setiap minggu?? Macam pelik la... Ade orang cadangkan pakai tubeless... heh. Sponsor ler... Hari ni aku pergi kelas dengan keadaan tayar motor belakang yang macam tak cukup angin. Takkanlah sebab aku berat kot? Isy, tak mungkin.

Hmmmm....
Aku rindu kat Opah la... Bila nak ke Kajang ni ek?
Fyi, Opah dah beberapa bulan kat umah Chu di Kajang... So, terasa lain la tengok Opah takder kat umah bila balik kampung. huhu... Takde orang nak 'gaduh'. Heeee...

Ala.. aku guna komputer Nini untuk update blog ni. Takde plak pic Opah untuk di'upload'. Aku cari kat blog lame aku pun tak jumpa. Kat entry mane tah aku tempek gambar Opah bercermin mata hitam (milik Nan) tu... haih.

---------------------------------
*Updated!
Aku dah jumpa gambar Opah kat entry ini. Hehe... So, here's the pic:

Opahku yang sempoi...

---------------------------------


Takpelah, upload muka aku sudey (lagi!). Tengah mood 'Ayat-Ayat Cinta' nih... ekeke...




alhamdulIllah...

5 comments:

ahmdsyhmi said...

kim salam kat opah

Fendy said...

ko mmg cucu yg kejammmm

Ryehanna said...

To ahmdsyhmi: Insya Allah..

To Fendy: Hoh? mane der!!!

Pujangga Asmara said...

Rock On!!! Hensem larh opah... hahah

Anonymous said...

hye awek ayat2 cina...ahahaha (ni versi siam kopi ayat2 cinta)
-brad-