Friday, February 20, 2009

Sakit. Tapi perlu.

bismIllah...


AKU PENAT.

AKU SEDIH.

AKU SAKIT.

Aku tak mampu...


Ya Allah, berikanlah kekuatan...



alhamdulIllah...

7 comments:

cuitnazz said...

amiinnnn... ya rabbal 'alamin...

Areej said...

sakit knape..??? jgn la sedih2...gi mkn coklat nuh..

mendewa said...

Sakit dan musibah itu adalah penghilang dosa dan juga pemberi pahala...juga menguji kesabaran dan kesyukuran kita...

Sabar dan sedarlah akan kelemahan kita sebagai insan...Insyaallah ada ganjarannya.

KABASARAN said...

Yang sabar .., Sesungguhnya ALLAH selalu bersama orang-orang yang sabar.

Kalau penat berehatlah.
Kalau sedih berzikirlah.
Kalau sakit berobatlah.
Kalau tak mampu berikhtiarlah.
MAish tak mampu berdoalah.

fiezafadilla said...

pasaipa ni dik non?
meh sini cte kat akak meh...

ChaiReeL AziZee said...

AKU SEHAT.

AKU GEMBIRA + SEDIH SKET.

AKU TAKDE LA PENAT MANE PUN.

AKU MAMPU..err...mampu ape nie?

YA ALLAH...kau kekalkan la keadaan ku ini..dan bagi la kawan aku si panda ni jauh dari mende2 negatif....:)

Ryehanna said...

Terima kasih kerana mendoakan yang baik2 wahai rakan2 blogger sekalian. Sangat2 terharu. Iskk...

To Areej: Xnak la selalu makan coklat. nanti gemuk. Nak kurus mcm Areej yang cun! ekekeke..