Thursday, February 19, 2009

Sepi pagi ini

bismIllah...


"Buat ape tu?"
"Online"
"Update blog?"
"Takdelah... malas..."
"Ooo...patutla... dah 3 hari tak update"

:fatpanda::fatpanda::fatpanda:

So... ni aku update la nih.


Actually, banyak benda yang ade dalam kepala hotak aku nih. Agak keserabutan juga sedikit. Ahh tapi buat apa pening-pening pikir banyak sangat kan...huhu

Baik aku upload gambar-gambar yang diambil masa 'study' tadi. Heheh


Bila bosan...
eh.. aku lupa pakai lense hijau yang baru beli tu la... :D


P/S: If I give you too much pain, just leave me alone then. And you shud've let me know when you decide this.



alhamdulIllah...

5 comments:

Mr PenyuBiru said...

gaya ala² pakai purdah sebijik cam gadis arab. hehe

Pujangga Asmara said...

cantiknyer mata hana ni.. PA suka tgk.. menarik.. hiksss

Ryehanna said...

To Mr Penyubiru: Ala ala jer.. bkn purdah pun. hehe

To Pujangga Asmara: Hihi.. thanks...kembang bontot aku..

Fendy said...

comel ahhhh aku tergodaaaa

Anonymous said...

mane spek?????xkan kompeni spek plak yang bankrup lpas taja ko??hahah..
-brad-