Tuesday, March 31, 2009

Tag dari ~Wana~

bismIllah...


Aku kena tag dengan budak Wana nih. Ganas dak nih. Kalau tak buat, kena maki. So, oleh kerana aku pun baru bangun tido dan belom ada mood nak study (dan juga kerana blog tak tahu nak update ngan ape), aku buatla tag nih. Aku kena tag sebab dia jeles ngan mata grey-biru ku di entry sebelum ni. kehkeh... Btw, ramai orang komen warna lens ni cun la! bestnyer... :D (lehla pakai lagi pasni)

Okay, berbalik pada tag. Here goes...

HAMPEH! AKU BARU NAK COPY PASTE SOALAN2 TAG TAPI BLOG DIA XBAGI RIGHT CLICK! JAga ko Wana!!

Takpe takpe... sabar sabar... Grrrrr...

1. Apakah nama blog anda sekarang dan mengapa anda memilih nama itu?

::Remember When. Sebab aku rasa tajuk ni sesuai ngan tujuan aku berblogging, iaitu untuk catatan peristiwa.


2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

::http://ryehannazz.blogspot.com. Saje menggedik eja nama aku dengan ejaan Ryehannazz... well actually ade sebab tapi xyah la citer. Aku ingat nak wat Ryehana je tapi unavailable. So gunala ejaan Ryehannazz. Double 'n' and double 'zz'.


3. Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

::Same answer like Wana's. Sesuka hatiku jer! hohoh. Ikut mood la.. mostly citer lepas geram, events in my life and kemerapuan.


4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

::Pernah. Sebab ape ek... ntah. tak ingat. tapi tak delete pun.


5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada orang yang tag anda ini? (aku tkr sikit soalan. buat pening je soalan ori dia..)

::Wana. BLOG dia sempoi dan funny mcm orangnye jugak! Dia budak manja yang sempoi, kelakar dan selamba. 1st time aku bace blog dia terus aku suka. Dia juga comel dan ayu. Yang penting, gadis cantik ni masih single dan available. kehkehkeh. (aku dah puji melambung dan siap promote ni! sila ingat blog aku tau)

Lagi satu, kalau korang jengah je blog dia dan tinggalkan link, for sure dia akan follow blog korang. So, sesapa yang nak tambah followers dan belum jenguk blog minah ni, sila ke
sini. (macam yang Majin buat setelah aku merekemen... har har har)


6. Senaraikan 5 orang untuk diTAG:

Aku nak tag sape ek?
Sape yang macam nak buat tag ni?
Ahh.. tibai jela...

Aku tag:
1. Raja Hani (sape suh suka tag2 saye. buat org berhutang je...haa.. hambik!)
2. Aneez Niesha (biar dia update!)
3. Majinn (sukatiku aaaa)
4. Damhamaza (heheh... saje je nak tag)
5. EleEa (cos lame xupdate blog)

Okey. Selesai.
Kejap je buat tag ni.
Oklah, aku mau ke 7eleven. Mengidam air epal Tropicana yang sedap gila itu. Mahal pun mahal la..(7e mmg mahal k) nak buat cmne. kedai biasa dah kehabisan stok... :(

Salam.


alhamdulIllah...

7 comments:

Mr PenyuBiru said...

fiuh! seb baik aku tak kena tag.
best kan jus epal tu.paling best yg dicampur ngan aloe vera atau nata de coco.slurp!

Ryehana said...

Ha ah laaa... suka giler yg ade aloe vera tu! pastu sejuk2 minum... nikmatttt....

padi said...

:Wana. BLOG dia sempoi dan funny mcm orangnye jugak! Dia budak manja yang sempoi, kelakar dan selamba. 1st time aku bace blog dia terus aku suka. Dia juga comel dan ayu. Yang penting, gadis cantik ni masih single dan available. kehkehkeh.. --

gadis cantik??ko pon tau aku alergik ngn gadis cantek..bak mai no tepon dia.. :p

Ryehana said...

woi gatal gila mamat nih..
majin curik awek ko br tau..
meraung laa pehtu ngadu2 kat aku rindu le ape le...

Wekk..

padi said...

alala..gurau2 pon takleh.heheh..takdenye majin curik..cube la curik.kang aku amuk satu m'sia.haha

ELeEa said...

Erk...inikah tagnya..?
Insya Allah...
Ada ms t eleea wat
Mmg lama t hapdet blog
Bz...
Aduyaii
=)

Ryehanna said...

To Padi: Ngengada..haha.. tau pun..

To EleEa: Busy ker? kalo busy xpela.. lmbt wat pon xper.. heheh