Wednesday, April 22, 2009

Hanya kerana bertwitter aku dapat topup RM10 free

bismIllah...

Ni cerita petang ni la ni... sila refer previous post kat bahagian *Update tu yer...

Dari web.
Kalau tak nampak, sila jegil2 sikit bijik mata tu. Tak pun klik gambo yer.

Haaa.. kat gambar ni sila bace dari bawah ke atas. Yang atas tu yang paling recent di'tweetkan.





Ni dari Twitterfox aku...

Direct message. Privacy ckit. Orang len tak nampak. eheheh


Mereka yang kejelesan... ahaks!


Thanx yer, Jaws!

Wanna follow my twitter? click here.

Wanna follow JerungPerkasa's twitter? click here. (aku promote orang yg bagi aku duit ler.. hek hek)

Haaa... sesape yang takde twitter lagi tu silalah mendaftar di sini yer. Jangan lupe follow aku!

Daaa...
Salam.

p/s: entry ni dah ter'publish' tadi pastu aku draftkan semula. oleh sebab permintaan, aku publish la balik. segan aku. 2 entry satu hari. nampak sangat aku tak study. huhu



alhamdulIllah...

52 comments:

nikillas said...

muahahaha.. akhirnya.. dipublishkan balik entry ini.. hehe.. giler r.. tak sangka betul2 dapar suploh hinggit.. ingat main2 je tadi.. hahaha.. Jaws.. aku puji gak.. nak gak suploh hengget.. wakakaka~!

Ryehanna said...

hahahaha..
habisla Jaws.. smua pakat mintak kat dia....
aku pon ingt main2 jer... serius! sekali dapat betul2!

pandai2 la korang bodek...
nasibaik aku dah dpt dah... lalala

Mr PenyuBiru said...

Direct message. Privacy ckit. Orang len tak nampak. ehehehcehh! privacy la sgt. DM aku pun ko paparkan jugak. adeh! malunyer. kantoi lah percintaan kita berdua.hehehe

Zai said...

ni klu msuk oh artis !
mau jd skandal nih..
bukti diatas xcukp sahih lg..
msti ade yg trsirat hahaha...
jgn marah..gurau jer..
sok nk jmpe buah ati kan,
muke kene brseri-seri..he..he.

p/s: bhagi spulh rnggit tu sparuh2 ngan aku..

melon. said...

gejala sosial.
pow orang.haa.

Jaws said...

ades..
sebegitu detail ko promote aku nih?
haha..
aku saje jer nak bagi tadi..
tak sangka kaw2 plak ko promote..
malunya aku..
kang semua nak mintak topup..
mampus aku...
ala, ko promote ler sekali produk aku..
hehehe..
paperpun trimas kerana telah mencapapkan aku sebegini rupa...

Ryehanna said...

To Mr Penyubiru: LOL. Terbahak-bahak aku ketawa. hahaha..tula...
lupe lak kan... kate privacy, sekali tayang abis semua. XD

percintaan la sgt. geli mak, noks!


To Zai: skandal la sgt! br peh wat entry ttg boifren... hihi...

rm10 xleh nk bahagi2 dah.. dh masuk dlm phone dah... :p

Ryehanna said...

To Melon: gejala sosial ke tu? hahaha...

jeles eh... :P


To Jaws: dah aku punyer seronok... so aku pun promote ler ko..
malu ke? nk muntah aku bace..

abis la ko pasni..semua nk mintak duit tu. hahahaha

Ynn. said...

la td br minx tips kt die rupenye kene puji ler. melepas rm10 :(

shafiedotbiz said...

mmg panda ngn ikan JAWS akan ku buru smpi jth ke tangan aku..hahaha..jaga2 bg empunya diri aku dtg dgn reifel buatan rusia..korang x leh lari...aku x kira..dua-dua aku akan cari...

~~epilog diriku yang dalam kecemburuan~~

daripada
budak blogger skema

ekino said...

ekino tlah menjd saksi perbualan kalian berdua..

wah!..besh nye!..

ehem2!..cm de pape jek..hiihi :D

Ryehanna said...

To Ynn: Haha.. ala...dia ada wat contest kan... leh pau lagi tu.. ;)


To Shafiedotbiz: wakaka... bengang nampak? yela kan.. kalo aku jd hang pun aku bengang gak cos semuanya bermula dari hang. nk wat entry ttg kuruskan badan kan... haha...

aku yg pandai mencelah ni jugak yg dpt manfaatnyer...

jgn la buru kami, penunggu gua.. kami tidak bersalah... lol


To Ekino: Hah? ade ape2 mende lak.. eh eh... tgk ler entry sblm ni... siap upload gambo boifren lg... ihik

Jaws mmg baik hati la... pemurah lak tu... moga2 dia pun akan lebih dimurahkan rezeki. Amin (bagus gila aku ni)

;)

dr.oracle said...

ceh2, dan ceh lagi.. tensionnyerr tgk ryehana buat2 teman tapi mesra ngan jaws... Takleh jadik nie!! Aku pun kena tweet gak..

yang kejelesan said...

mentang2 mata kau cantik!

shafiedotbiz said...

kecemburuan diriku sudah bagai telur dihujung tanduk..hanya menunggu masa untuk rebah kebumi...

Dikala ini saya menuggu masa sesuai untuk membur si Panda dan Jaws..nantikan saatnya..

wakakaka..

dari saya
budak blogger skema..

Ryehanna said...

To Dr.Oracle: Hahaha.. teman tp mesra mender.. adoiyai...jdi kontroversi lak.. muahaha..

silalah bertweet! senang nk tau update.. hehe


To Yang Kejelesan@Chokilala: Ape kena mengena?? hahaha... alhamdulilah... :P


To Shafiedotbiz: Ala rilek laa.. jgn la jeles sgt. nanti mesti ko xnak bagi aku menang contest ko plak. melepasla aku!! hahaha..

meh aku blanje twister meh... bagi sejuk ckit hati yg jeles tu.. XD

Yang Kejelesan said...

aku nak cakap.. mata aku sebenarnya lagi cantik.. haha (apakah? xde motif)

Mr. Azman @ Kreuger said...

giler keji... pow orang...
panda ni kuat pow... bahayeee
ngiahaha..

jangan cakar aku... argkk larik~

Ryehanna said...

To Yang Kejelesan@Chokilala: Hahaha... ko lawa kat taik lalat ko kat muka tu haaa... tula, busuk sgt ms kecik kan dh kena berak ngan lalat. ~lalala~


To Mr.Azman: Mane der aku pow.. dah org nak bagi, kita kena amikk... kang kalo aku malu2 nk amik, ko sapu plak... dahle kedekut xbg aku menang contest.. nk jeles lak... (tetiba msk topik lain)

Amirez said...

ala..dh guna bil la pulak.
mintak jaws bayarkan bil boleh x?
sebulan pun xpe eheh

Ryehanna said...

hahaha... pergi mintak kat dia!

nabilah hana said...

wah
byk tu nak jugak !!!!!
menyibukkan diri juga

yOnnA said...

dasat siott!!
kalau boleh menjana 1000 ringgit, mmg aku bertwitter je la haha
aku x berkenan betul application twitter tu. haha
kalau best mcm facebook,maybe boleh dipertimbangkan la :p

meh2 share topup hhaaha

pjan said...

gilak...awek punya pasal sanggup bagi rm10..kalo omak suruh g beli garam patposen pun belum tentu nak beli lagi silap2 duit org tua tu lagi di minta..kehkehkehkeh..

Fendy said...

aku sampai sekarang tak faham twitter ni. hmm. ketinggalan betul aku ni. haha

Ryehanna said...

To Nabilah Hana: Haha.. kena pandai mencelah time org bertwit beb.. haha (shafie bace mesti bengang)


To Yonna: aku plak xsuke berfesbuk. rimas aku byk sgt invitation utk app itu ini..
twitter senang jela. especially twitterfox. cos mmg bukak firefox jer.. hehe


To Pjan: Isy... ade lak kata gitu. xbaik la.. Jaws tu mmg baik+pemurah+rileks+selambe. Dia byk wat duit sebab tu dia senang2 je nk bg aku.. lg lak aku kan comel.wakaka (matila perasan pulak!!)

dia buat duit supaya leh bg duit kat mak pak dia tu... kan Jaws kan?? ;)


To Fendy: Dulu aku tak paham jugak. Tapi bila tau tentang Twitterfox, aku pon dah paham ler. heheh

adol said...

jaws nak ngorat ko kot.. hehehehe
tahu la ko tu comel.. hahahaha

adol said...

gile la. jaws kena puji kacak.. patut la dpat rm10...

nabilah hana said...

aku nak mintak kat shafie la
keh3

Idalara said...

bab ni yg akak tk reti..apekebende twitter?..tp betullah ryehana..jaw tu mng hensem kot..hehehe

uShop said...

wei, ko dapat 10, Aku siang tadi tetibe ade org topupkan no maxis Aku RM100 !!

beratus2 dh kredit setelah 3 tahun terkumpul x gune.

Ryehanna said...

To Adol: mane der lah.. jgn lah buat spekulasi! i rase mcm artis2 lak aii... hahaha


To Nabilah Hana: Mintak jgn xmintak... (lari jauh2 dr shafie)


To Idalara: Hensem kot?? isy.. dia mmg hensem kak! ihik..

twitter ni sesuai la kalau akak mengadap internet selalu. leh tau update kwn2.. mcm mini blog jdnyer..tp kekadang bebudak ni buat mcm tmpt chatting la plak.. hehe


To Ushop: Waaa... best la kau! sape yg topupkan?? cik informer jakim kah?? heheh

13may said...

perghh!!! aku no komen...:P

Pjan said...

ahahaha knp komen aku x kluar ni yang aku hangin ni.bila aku hangin mula la terasa nak g mkn kenny rogers

uShop said...

bukan informer jakim yg topupkan. die slalu topupkn rm10 je,just nk hidupkan nombo Aku ni.

org dh bg Aku terime je la. hahaha

Binjaie said...

Nak jugaklah...

Ryehanna said...

To 13May: Knp lak?? sign up la twitter encik 13 may! leh gak pow... hihihi


To Pjan: Makan jangan tak makan. last time makan Kenny Roger's sem lepas kot. 2 org makan rm59. huhu.. nasibaik bkn duit aku... oh.. aku mmg kaki pow org. hik hik


To Ushop: oh.. bukan diakah?? hehe.. gf lain plak ke?? :P (mampos aku kena bambu pasni buat spekulasi lak)


To Binjaie: Hehe.. silalah mentwitterkan diri... good luck!
;)

ushop said...

hish ko ni memang nk kene tol!!

haha

adol said...

eleh ko malu2 plak... nie nak wat gosip nie.. hahaha
ada gosip baru famous... hahaha
(dengki ko dapt topup huhuhu)hehehehe

loq said...

eeeee
mane aciiii
bro jaws bagi die topup.....
warrrrrghhhh

sickchild said...

woi aku nak gak .
ape niii.
weiiii!
tak aci btul lah.
isk.

pjan said...

sickchild ko minta kat tomok arr..tomok kan nanti bakal menang sejuta...

weiitt ryehanna ko x g dating ngan abg ko ke

PeAr said...

hehehe kaya tul jerung tu....blogerawan...hartawaran....huhu..awak puji boleh la..cuba pear yang cakap langsung lari dia tak bagi..hehehe

Kill-Vearn said...

bestnya dpt wit...
jeles seh...
hoho...
takpe la...
aku pon dpt gak dari boonto...

أزيزول حاكيم said...

boleh pulak mcm 2 ekh?
hehe...
weh...
minx kat dia aku nak jugak....
nak 5hinggit pun jadilah...
hehehe

Ryehanna said...

To Ushop: alamak..dah didetect. maafkan kami penunggu gua.. hek hek


To Adol: Haha.. tak baik gosip2... tak baik jugak jeles2


To Loq: Lalalala... (dengan seronoknye...) mintak la kat Jaws


To SickChild: Ko kena padai bodek enny.. hehe


To Pjan: Cik abang dah balik Lumut ler.. cmne nk dating..


To Pear: Ala yeke... try la dulu.. hihi


To Kill-Vearn: Ok la tu kan.. rezeki masing2..


To Azizul Hakim: Mintak kat dia la... tuan umah xbanyak duit. :D

loq said...

jeles...jeless...jelesss*

Amalina said...

WAH... MENARIK.. :) JUST NAK SHARE DENGAN U ALL http://tr.im/jIEO

Pepejal said...

ini mesti kes cair tengok mata ryehanna ni..

Anonymous said...

kalo bertwitter dpt seploh hengger..kalo bertwister..ilang la 2 hengget nam kupang kan?hahah

-brad-

uShop said...

tiada maaf bagimu!
kang Aku culik panda2 ko huhu..

Ryehanna said...

To Loq: sila jeles.. heheh

To Amalina: Thanx Amalina.. :)

To Pepejal: Hahaha.. xtau la... mata ni leh mencairkan ke? ;p

To Brad: Yup! tepat sekali.. XD

To Ushop: Jahat giler dokter ni.. sampai hati nk culik panda2 aku!! >:P