Friday, April 17, 2009

I miss home and I'm down...

bismIllah...


Aku dah tak balik Beruas sejak cuti raya cina. Rasa macam lama gila jer. Berapa bulan ek? 2 bulan lebih.. huhu..

Yang buat aku rasa macam aku jer lama tak balik sebab adikku, Nini ada balik. Masa dia test untuk PTD ke mende tah... and weekend ni pun dia balik gak. Jelesnya aku!! huhu

Tapi aku memang takleh nak balik. Weekend ni nak kena siapkan report Design. (sabo jelah aku dah last minute baru tau report kena buat individu dan bukan secara group!). Isnin pun ada test lagi... adoi.. adoi.. adoi..

Mamito tefon petang tadi masa aku kat surau tingkat 5 fkm. tanya balik ke tak. Yelah, time study week mostly students memang balik kampung... tapi aku tak balik lak kali ni. Study pun macam hape je. Banyak buat kerja yang bukan study... hmm... sibuknye lately. Semalam lepak dari pagi sampai ke senja kat fakulti cos pas dengar orang present, aku melepak ngan Syuk sembang-sembang. Pastu pergi dewan kuliah plak cos taklimat Latihan Industri. Penat tol arini...

Actually, semalam (Khamis) patutnya aku present Design. Tapi sebab tak cukup masa, aku nyer group sambung pagi ni kul 10 kang. Aku takleh tido sebab menengok-nengok ape lagi nak tambah kat slide... dan prepare sikit ape benda nak membebel... Risaunye... Lecturer dahla jenis detail gila... Abis semua group semalam semua kena bantai... Aiyakk..

Ape aku nak pakai hari ni? Semalam aku pakai kebaya... abis semua usya semacam cos rasenya sejak beli motor time cuti raya cina aritu aku langsung tak pakai dah baju kurung or kebaya. Susah cos naik motor. Dahla tu, tadi siap aku sarung wedges aku yang tinggi tu. Tapi sesia.. rupanya tak present. bontot tol... Atenya... pagi ni nak pakai ape lak? Malasnye aku nak iron baju...

Wish me luck kay!

By the way, aku rasekan, kalau aku upload pic aku kat entry, macam banyak je orang nak komen. Banyak mengutuk dari puji lak tu... kehkehkeh... hampeh kome nih... tapi takpe. thanx sebab mengomen. buat aku suka je nak update blog. :D

So, meh aku upload gambar semalam.( bukan senang nak nampak aku berkebaya weh)

heheh.. aku chubby, aku tau..


yela..aku tak tayang mata dah kali ni... amik gmbr candid sudey

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ahh... ape trademark aku kalau xde pic mata kan?

heheheh...

actually gmbr ni diamik dulu before yg di atas tu.. hik hik..
at least aku tak besar2kan mata aku kan... :P


Till then... doakan aku untuk finals exams!
Salam..



alhamdulIllah...

28 comments:

Jaws said...

erm..
lawa2 pic nih..
leh jadi model cam heliza...
hehe..

shafiedotbiz said...

hehehe..aku no2 la...erm naper x nak amik pic nmpk mate..mata dah lawa nak smbunyikan..len la mata...cam nak pnjm jer mata you ni..leh x..

Ryehanna said...

To Jaws: Cepat dan tangkas ko komen! haha..
yelah...heliza tu lawa, bdn kecik, muka comel.. aku ni biase je la.. huhu


To Shafiedotbiz: Oh? Nak tgk gmbr mata lak? nanti2 lah... next time... heheh...pinjam xleh... beli lain! (i mean the contact lens)

:P

nabilah mangshor said...

weih..
lama gile aku x drop comment n sight seeing kt sini
hehe
good luck exam !
=)
pakai kebaya tu
pheeewit '_'

paan said...

student uitm shah alam ??
kesia dia...study rajin-rajin.hehehe.semoga kita sama-sama dapat result cemerlang.

Long Jack said...

dah tau... ang mmg ske amik pic mcm tue... hahahhaa

Ryehanna said...

To Nabilah Mangshor: KO busy ek. blog pn xupdate..
pheewit le sgt. hahaha.. thanx beb. u too!

To Paan: Yup. dak uitm s.alam. thanx yer.. i wish u the best too!

To Long Jack: Hahahaha.. well... u know me! :P

Mr PenyuBiru said...

bizinya ko...hehe.. present lek lok. nnt ade yg tanya soklan,ko tanya dia balik.biar dia tak bleh jawab.hehe...

errr..pernah menang ratu kebaya tak sblm ni? hehe

nabilah mangshor said...

heheh
xde la busy pon
aku balik umah 4 hari

pheewwit lagi sekali
jarang kot nmpk bk engineering pkai kebaya
hoho ;)

13may said...

wah wah wah...tergoda plak aku...hehhe hehhe

bila nak ym ngan aku nih?

hehhe heheh >:P

alang said...

Uik,entry ni awal2 mcm rindu nak balik kg, then last2 dah melencong jadi tajuk lain plak eh.hehe.

Ryehanna said...

To Mr Penyubiru: mmg bizi pun.. inilah hidup seorg student..aku xpenah pn masuk pertandingan ratu kebaya. malu ah! hahaha.. mcm body lawa beno..(ececeh..kalo body lawa,aku masuk ke? oh nooo)

:P


To Nabilah Mangshor: aku jugak yg xbalik2 umah... sedihnye... T___T

haha.. tau xpe. mmg dak engine jrg yg berkebaya nih. xde kesempatan. bila ada, pakai jela.. HIhi


To 13may: Tergudakah? cehh..>:P

aku on ym, hang x on.. aku dok mls nk edit html.. tu yg xberchat2 tu...


To Alang: hahaha.. biase la aku... kejap itu kejap ini... ekekeke...

xpe xpe... biar bervariasi... xtersusun pun xpe. camne aku leh A BM masa SPM tah.. hik hik

Zac Efron said...

contact lense??

13may said...

oh ya!
good luck!

:)

KampungBoy said...

Mesti lama bikin touchup
sebelum amik gambo nie
nak cop boleh
Huhuhh

Ryehanna said...

To Zac Efron: Yup.


To 13May: thanx! :D


To KampungBoy: mane der touchup.. ni time petang and xblk2 umah sejak pagi..takde touchup pn..

Anonymous said...

sapa nama lecturer tu eh?

Pujangga Asmara said...

Nothing More To Say....



COMEL!!!

Ryehanna said...

To Anonymous: Haha.. ni sape nih? kalau ni lecturer, matilah i! haha.. utk keselamatan diri sendiri, nama lecturer kena dirahsiakan... LOL

To Pujangga Asmara: Alhamdulillah... thanx PA! nasibaik xkutuk ek... hahaha

Anonymous said...

Poyo nyer asyik nak upload gambar dia...

tapi... mmg cute!

bersyukurlah dengan kurniaan Tuhan..

-Pemerhati senyap-

YasH aka YasHa said...

erkk?? gud luck dgn exam anti..

gambar?? tatau nak kutok ape.. blurr la lepas tgk pic ko.. napa?? hish.. ko nie ade aura la.. ape la aura ko pakai.. seb bek ko x mulat2 kan mata lau x aku nak men cucuk2 da macam mata banda panjat botol tuh.. ngahahhahha! lol

Ryehanna said...

To Anonymous: Yer.. mmg bersyukur. alhamdulillah.. thanx kerana mengomen.. :)


To Yasha: Aura? AUra apakah? haha... bagus la jugak cos hang tak jadi nak kutuk... hihi...

thanx ar. aku xtau la final ni cmne.. T___T

Anonymous said...

peh..lawanya pakai kebaya..nmpk macam stacy AF la plak..siyes...hahaha
-brad-

Ryehanna said...

eww.. stacy AF? itu pujian ke kutukan??

T__T

Anonymous said...

asik gmbar mate jek..cube la expose gmbr bibir ke plak kna..;p
-brad-

**same la mcm stacy AF..pujian nie...wakaka

Ryehanna said...

bibir?

eww...xmolah!
haha..

yeke puji nih?

well... thanx then
:P

adol said...

comey orgnya... gud luck exam huhuhu

pjan said...

keh keh keh knp mata jadi cam mata panda sembelit je...x cukup tido ke
:P