Monday, April 13, 2009

Kenapa asyik jadi pengiklan tak bergaji?

bismIllah...

Dodi sent you a message.

--------------------
Re: hi

last nite i went 4 a shoplifting.... silap.. shopin skit
kat 7e..
then i saw this tropicana twister that u mention in
ur blog...
aku tringat yg u mention this things over n over..
i give it a try..
damn! it was good... hahaha no wonder lah...
--------------------

Nuffnang! Upahlah aku buat advertorial!! Muahahaha!




Air Tropicana Twister memang sedap oke. Be it Apple or Orange, they taste so good!

They did a great job to quench my thirst. They made me refreshed. They made me go like this...


muka refreshed ke nih..

huahua...

:P


alhamdulIllah...

22 comments:

ushop said...

muka refreshed ko itu bisa bikin sume orang pon menjadi segar!

Jitegha said...

mak ai..hehe bulatnyer mata dia...hehe

Mr PenyuBiru said...

memula ku ingat nak try minum lagi jus buah tu, tapi melihatkan gambor kesan daripada perminuman itu. terus aku kansell! hik3..

Azam said...

apa yang ko merepek ni nyah..huhuh..kesian nyer la..pagi pagi merapu..memang takleh tido sangat ker? nak tau tak camne leh tido awal?

prettyrain said...

yerp.
twister tropicana tu mmg sodap!!!

Izuan said...

Dah try minum Twister Apple.. memang sedap!! Tapi agak manis sket.

Anonymous said...

efek mnum air tu=mate jd besor ke?xnak le bli air tu..hahah
-brad-

Ryehanna said...

Ryehana to ALL of above: Hamboih hamboih... sedapnyer mengutuk ai...

jaga kome... huahuahua

kamikaze501 said...

Ryehanna.. takut betul tengok mata awak ni??? rasa macam nak makan orang jer?? huhuhhuu

Anonymous said...

yashygkacak

bhakhakhakk... napa aku x penah minom air tuh?? cedap ke?? tapi x suke epal ngn oren.. macam mana tuh? sirap bandung ade tak?? wkakkakaka.. =p

muke ko sama macam panda panjat botol tuh.. sket lagi je nak sama amik kaler water itam calit kat kliling mata.. kompem sjibik! hahahhahahampown!! larikkkk~ =p

wana said...

Dah rasa comel sangat la tu tayang bijikk mata cenggitu..??

Dah rasa cute ke?

Damn...

Aku jelez..

Ryehanna said...

To Kamikaze501: Takut ker?? haha.. bagus!


To Yasha: ape ar..xsuke air oren n epal. sedap tu wei!

Oo sesuka hati ko je kata mukaku mcm panda pnjt botol sebelah ni. hampeh. aku lg comel tau! hak hak


To Wana: Yeay berjaya bg ko jeles!! hahaha

([:wandisini:]) said...

salamz tuan rumah

nak cari adik saya la, dia ada lalu sini tak. tak da tak pa la.

ingatkan inershine je leh buat mata cantik, minum twister tu pun boleh gak eh

eh lupa lak,
meon..meon..mak suh balik, mak nak pergi pasar tu, ko pakai kasut baru mak tu watpa

Pujangga Asmara said...

Besaunyer Mata Dier.. Kui3.. Takut Pon Ader Tengok.. Kakaka.. Tapi Mata Yang Cantik.. Ngeee...

Rashid said...

wana..
mata ryehanna tu memang cun.. hahahh!! tergoda ni..(gurau jer..)

Jaws said...

wow..
mata kamu sgt cantik..
warna biru ker kelabu tuh?
contact lens or real?
hehe..

Ryehanna said...

To Wandisini: erk.. cari adik? ape punyer pelik.. haha..
hehe..men2 jela minum twister mata terbeliak gitu.. :P


To Pujangga Asmara: Besau sangat ke? haha.. mekacih.. alhamdulillah...


To Cikgu Rashid: hihihihi.. wana jeles tu! :P


To Jaws: Hofkos ler pakai lens.. aku kan pakai lens.. hik hik

uShop said...

baru aku perasan, air twister tu kn, Aku x pernah jumpe.

mesti air tu keluar dalam masa 3 tahun kebelakangan ini [sepanjang Aku xde kat msia].

kn kn?

menteil said...

haha... adakah aku pon akan mendapat muka sesegar itu?

Ryehanna said...

To Ushop: well... air ni mmg baru lagi la.. xsilap aku baru je tahun ni.. (or hujung tahun lepas)

Memang la ko tak nah jumpa.. balik malaysia nnt rasela..:D


To Menteil: Maybe. brgantung pada kebesaran diameter mata. Hahaha..

Tyra said...

hahaha... jadi cam goldfish... mata bulat.

mata sy sepet. ni yg nk kena beli nih... mata jd bulat smpai x muat spec.

Ryehanna said...

hahaha! u're the second person who compared my eyes to a goldfish's!