Friday, April 3, 2009

Mengarut jer berinternet time nak exams nih

bismIllah...


I read Damhamaza's blog last night. His latest entry is "Offline for real". And I can totally relate to what he wrote. Haha. Serious. Aku agak hairan kalau orang kata selalu online tapi tak tahu nak buat apa. Kalau aku nih, ade je benda yang aku leh buat dengan berinternet.

Mostly aku berblogging. Melompat-lompat baca blog. Biase lah kan... macam la korang tak biasa buat. :P

Pastu, aku check emails (ala.. kejap je bukak email). Bukak friendster dan check messages (aku aktif friendster je. dah delete MySpace. Kurang aktif Facebook)

Lagi ape ek...

Menggoogle segala mak nenek.

Latest aku google images for "baju renang muslimah". ekeke.. bajet nak belajar berenang ler nih.. tapi entah bila ade peluang...

Kalau dah bosan gila sangat, aku berchatting. Bukan chatting kat YM jer... tapi chat guna application lain..

Haih... buang masa, I know. Tell me about it.

But it is hard to not stay online when you have a broadband in your room (with an 'okay' coverage) and you have to go online to download movies! (and songs!)

Adik aku la yang rajin sangat search movies dan download. Now currently downloading Ballet Shoes and Kelly Clarkson's My Life Would Suck Without You. -_-"

Camner nak stay offline?

Huahuahua...

Anyway, my first paper for final exams is on 26th April. The last paper will be on 8th May. Wish me luck, people!! --> after final exams, aku akan berpraktikal di Lumut!

Esok pagi ade test Maths dari 8am-9am. Then nak gi Kajang. Pergi umah Chu nak jumpa Opah. And maybe jugak esok nak tengok Fast And Furious 4.

I'm looking forward for tomorrow! ^_^


LAMPIRAN; some of the images resulting from 'baju renang muslimah'


Nak beli?


alhamdulIllah...

16 comments:

Mr PenyuBiru said...

bleh lah dikatakan ko ni penagih internet. hehe... err..aku rasa aku pun same aa. internet dan diriku sukar dipisahkan.huhu..

Maza's said...

baju renang tu mcm safety guard jerk ...hehe...

Mr. Azman @ Kreuger said...

aku teringin nak tengok hang pakai baju renang yang macam olimpik tuh boleh? muahaha... adoi ai.. sorry
juzz gurau.

semoga berjaya dalam exam.
start 26 erk? tak lame jer tuh..
tapi zaman aku study.. aku suke study last minit punye.. keh keh keh.. lepas tuh buat mind maping note... semua cabang aku lukis.. tapi memang berkesan untuk jenis yang suke belar disaat akhir.

good luck~

meo188 said...

stadi2 gak... internet2 gak...

hai... :P

13may said...

confirm! kamu memang blogger tegar :D

hehhe hehhe

http://tigabelasmay.blogspot.com/2009/04/04-easy-money.html

Ir. hydir said...

hoho .. first time komentar kat sini..

nak stop online? knp nak stop?
kita pon x bleh study 24 jam berturut2 ... waktu ideal utk diri sendiri study kena tahu bila..waktu yg paling optimum yg bila baca semua resap dlm otak sebelah kiri ... buat sedikit aktivit dgn tangan kiri utk mengejutkan otak kanan kita maka kita akan lebih mudah utk study!
[Tips ni ramai org tak ambil berat!]

hoho .. tgk baju mandi tu mmg comel tp wanita tak sesuai mandi kat tempat awam ..

study smart yer ... :)

cybernetics mind said...

Haaaaa...tu laa pasal
yg kdg2 CM stay away from tenet tu...(walopun rasanya almostttt imposible....huhuhu)

Kalo jumpa Dr...kompemmmm disahkan addict to internet-stage 8...wakakakaka

Emmmm...pektikal kat Lumut..??? Kat ner tu..??? Tak jauh ker...???? Let me know kay..

kamikaze85 (fahmi) said...

tengok baju renang muslimah ni nampak macam janggal... bukan bermaksud baju x lawa .. tapi rasa macam janggal tengok klu perempuan pakai!!!

Suhaila said...

hahaha...

terfikir yang pelik pelik...

1. takut terlemas sebab blaus renang nie akan menutupi muka.

2. mesti banyak hidupan laut yang gatal masuk lam baju renang nie.

3. mesti cepat penat, sebab berat beban terlebeh.

aperpom,
tetap sexy jugak kot.
hahaha...

**suhaila takut nak belajar berenang nie, hehehe...

Ryehana said...

To Mr Penyubiru: Huhu..penagih internet ek? xpela asal bukan penagih dadah kan.. :P

To Maza's: Safety guard? hahaha.. come to think of it, ye ah.. baru perasan! XD

To Mr Azman@Kreuger: Hang memang... kalau aku pakai rasanya, hang org 1st dok bantai gelak puas2. hahahaha...
btw, aku smpai skrg xreti2 nak buat mind map tau. ape punyer bengong tah... :P Thanx for the wish!


To Meo188: Stadi ngan berinternet tu sgt susah utk digabungkan tau...

hai balik.. hehe


To Encik 13may: I think you are one too! hehehe


To Ir. Hydir: selamat dtg ke blog saya! hehe...mmg nak stop tp rasenye mcm x boleh jer.. ttg menulis guna tgn kiri tu...ermm.. huduh giler la tulisan jd nyer kang! :(

mcmane yer pompuan nak blaja berenang? ermm..

thanx! i'll try. :)


To Cybernetics Mind: impossible tp CM berjaya gak xberblog dlm masa yg lama.. huhu...
ttg praktikal...yup, kat Lumut. mmg jauh. nak kena cari bilik sewa kot. :(


To Kamikaze85(Fahmi): Memang rupanya agak janggal kan... huhu


To Suhaila: hehe..lame suhaila x online? ttg baju renang ni... well, kalau mandi kat swimming pool je xde hidupan laut menyelinap kot. hehe.. tapi mmg la..setuju yg baju ni tetap nmpak sexy gak ape2 pun... just...at least dia cover semua la... :P

penakut air gak tapi rasenya belajar renang tu perlu. :)

nabilah mangshor said...

haa..
aku setuju
setady + berinternet mmg x leh gbung arr
-.-
layan tenet je lebey nnti
erk..baju tu nmpk cam ... hehe
xpe la...pelik
-.-

Ir. hydir said...

hoho .. kalo pompuan nak blajar berenang kena oleh coach wanita juga

tempat tertutup .. jgn bagi lelaki masuk .. kang pompuan jugak tak selesa...ya lah kan ..baju basah...melekat kat badan.. hauahahaha..

tp .. kemahiran ni penting .. kena tahu ... :)

Suhaila said...

betol jugak katanya Encik Ir. Hydir tue...

kemahiran tue penting.

ha'ah...
suhaila sangat sangat busy sejak dua mejak nie.
letih sangat pom ada.

tak cukup rehat asenya.
kerja berlambak lambak.

sedeh pulak ase.
huhuhu...

aperpom,
thanks coz "REMEMBER WHEN..."
windu kat suhaila,
terharulah,
ngengenge...

sickchild said...

klaka la komen suhaila.hihihi.
cuba bayangkan aku pakai baju renang tuh?
wuakakakak.

Ryehanna said...

To Nabilah Mangshor: heheh.aku pon mcm dah layan internet terlebey nih.. adoiyai...kena stop ni! huhu..
btw, mmg nampak pelik ler baju2 tu. nak wat guano.. :P

To Ir. Hydir: Hahaha..tau tau.. kalao baju basah, paham2 sendiri le kan... :P

rasenya kena tunggu dah kawin baru blaja renang kot cos ade tukang ajar free. :D


To Suhaila: Yup! mmg rindu ngan entry baru! huhu..tapi same la kite.. tgh busy giler.. ape2 pun good luck for finals!


To Sickchild72: Mesti comel! xyah pakai cap kang xnampak lak rambut br potong kan.. hehehe

ELeEa said...

Huuu...
Selamat menempuh exam
Err...ke da kuar result...
Tlmbat komen da nih...
Eheeee...
Nyway...
Wishin u ol d best!
=p