Thursday, April 30, 2009

Sms from Mamito

bismIllah...


(bunyi ringtone Harry Potter)

1 message received;


"Askm. Kami on the way ke hospital Manjung. Tangan Amirul sendi dislocate jatuh panjat sofa" - Mamito, 7.15 pm



Haih..
Macam-macam hal la ko nih Amirul...


:pandaGeli_12::pandaGeli_12::pandaGeli_12:

alhamdulIllah...

13 comments:

Slythers said...

Adik ko ke Amirul tu?

Moga dia cpt sembuh :)

cybernetics mind said...

sib baik tk patah...
stended laaa, anak jantannnnn
agak2 bagi air epel boleh baik tak...heheheh

get well soon Amirul...

*penat laaa...baru balik Ipoh

cybernetics mind said...
This comment has been removed by the author.
uShop said...

aduhai. dulu2 denga org jatuh panjat pokok ke, jatuh longkang ke, jatuh beskal ke. boleh pulak jatuh panjat sofa ye.

xpe, budak2 heal cepat. bahu Aku yg dislocated tahun lepas ni pon masih bunyi2 lagi:P

Ryehanna said...

To Slyther: Not my brother. Tapi anak sepupu yg mak amik bela jadi mcm cucu sendiri

Ryehanna said...

To Cybernetics Mind: Actually mak baru mesej bgtau sebenarnye patah tangan. huhu.. so kena simen laaa.. dia xnangis pun tp muka cuak. kalo bagi air epal okey kot? haha


To Ushop: Tula pasal.. jatuh sofa, bukan jatuh sbb panjat pokok... tp nk wat cmne,dh dia je sesorg budak kecik dlm umah tu... mmg xde kwn sgt tu yg xreti dok diam tu..
hopefully cpt heal laa

ELeEa said...

Amirul ley geng ngan eleea...
patah tgn itu pengalaman...
ekekekeke

Ryehanna said...

Laa yeke?
ana xpenah lak experience patah tgn and doa2 la xkan experience smpai bebila...
seriau ah

ELeEa said...

Iyer...
hehehe...
smpat la ddk spital sminggu...
tgn bsimen...
adeh...
xmo jadi cenggitu lagik...
serik...

Ryehanna said...

alahai ciannyer..
patah tgn sebab??

waaa ganas gak eh org pompuan ade pth2 ni.. kalo budak laki tu biase ler.. hihi

Mookies said...

kesian si amirul.moga2 die cepat sembuh......dh btau kat yasin...yasin mcm terpinga-pinga....tah....yasin x selasak si amirul nie....hehe

samanosuke_04 said...

huish, aku anak jantan takde pun patah2 tangan nie? Apsal ek??

Ryehanna said...

To Mookies@Muaz: yassin tgk tv je kejenye!! mane nk lasak.. huahua... (tp bgs la tu)

;)


To Samanosuke: Sebab ko lembut eh?? xlasak eh?? eh? eh?

hehehe