Saturday, May 16, 2009

Taktau nak letak tajuk ape

bismIllah...


First and foremost, Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru di Malaysia!

Aku terasa nak menulis pula... Jam sudah menunjukkan pukul 1.43 pagi. Mmm lepas ni kena sambung tidur semula. Hari Sabtu pun kena pergi kerja juga. huhu.. Malam ni aku tertido awal lagi. Adei la... penat sangat ke pun. Dapat melompat bace blog sikit-sikit jer... Kalau nak kata penat bekerja, rasenya tak langsung. Aku rasa aku penat sebab drive. Jauh beno berulang. 45 minit dalam kereta. Kalau banyak lori, lagi lame ar... T___T

Tapi takpela, dah tanggungjawab.

Mm.. aku agak ketensionan sebenarnya sekarang.
My boyfriend is currently sulking. Marah kat aku. Adeh... aku rasa benda yang dia marah tu small matter jer. benda kecik pun nak marah ke??

Ahh takde mood nak menulis lagi.

Ape-ape pun, I'm sorry k. Ana memang fail bab pujuk memujuk ni.



alhamdulIllah...

8 comments:

Pepejal said...

rileks la sis.. perjalanan hidup tak pernah statik.. kadang gembira.. kadang bersedih.. cuma kita harap tuhan bagi gembira tu lebih dari bersedih.. apa pun hidup mesti diteruskan..

Ini lah kehidupan..

aisyah said...

meh aku bagi tajuk..
~Pagi Yg Gelap~
psst: aku tengah dengar lagu Hujan senanye..
ekekeke..huhu..
cheer up la Ana..
xpandai pujuk, xper..
yg penting dun forget say sorry..

kan pandakan..olololo..weyh, siyes aku nak kidnap panda ko neyh!!

Mr PenyuBiru said...

aku dah cakap dah mesti bf ko marahnye. kan aku dah pesan itu ari. err..bf ko marah pasai ko suka minum air apple kan?kan? hehe

cybernetics mind said...

hehehehe...selamat belajor2 tension kerja...wakakakakak

emmmm...psl boyprenn majok tu kan...toksah ler risooo...tkder lamanya...jappppp jer tu ;)

tapi kan bab majok ni...tak leh laa nk kata psl kecik ker beso puncanya....even org yg dh kawin pon masalah kecik jadik besorrr sampai cerai beraiii...SOD BA RO

emmm...kdg2 tu kan, kita terlupa nk ngadu masalah kita kat pihak yg SEPATUTNYA....Allah to be exact [just nk ingatkan diri sendiri yg kdg2 terlupa psl ni.....huhuhuhu]

ubey said...

hok3. bf marah jarang berlaku. selalunya pihak pompuan yg suke mrh2 ni. haha. ini serius!

Ryehanna said...

To Pepejal: Thanx a lot.. yela, hidup mesti ada turun naik kan.. hehe...

To Aisyah: Betul la.. aku dh lame xbuat tajuk entry dengan nama lagu.. pasni nk buat ah.. hehe

baidewei, panda bukan utk dikidnap oke! hampeh..


To Mr Penyubiru: Hahaha.. salah! dia marah sbb puji lelaki lain hensem. wakakaka...

To Cybernetics Mind: Betul tu CM.. memang kejap jer.. tp nk tgg dia habis merajuk tu yg seksa.. huhu.. manja nau bf saya ni.. ;)

thanx for the advice!


To Ubey: Eh.. selalu je aku jmpa lelaki suka merajuk! lalala..

uShop said...

lelaki suke merajuk yg suke jumpe ko kot :P

Ryehanna said...

lelaki manja laa... ihik