Thursday, June 4, 2009

Tag from PeJay

I was tagged by my friend, Pejay.

1.Ape perasaan anda sekarang?
- Letih dan tension.

2.Saya nak makan?
- Spaghetti ayam.

3.Saya tak suka?
- Rebung.

4.Impian saya?
- Berbahagia di dunia dan akhirat.

5.Haiwan yg saya tak suka?
- Katak. Ewwww..

6.Saya harapkan?
- Dapat apa yang saya impikan.

7.Jika boleh putarkan mase?
- Oh. How I wish we can turn back time. I want to be sixteen again!

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
- When I'm 34? ermm... hopefully married, with kids, and happy with my life.

9.Handphone saya adalah sebuah?
- Sony Ericsson Z610i (initially it was blue but now it's pink)dan W910i (white)

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
- Bercinta yang betul2 cinta adalah sebanyak 2x.

11.Saya suke pada?
- Orang yang manjakan saya. :)

12.Kawan2 saya?
- Kebanyakannya bawak haluan masing-masing

13.Pernah dikhianati?
- Pernah.

14.Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
- Takde buat apa. Doa semoga dia sedar apa yang dia buat tu salah.

15.Senaraikan 6 org untuk di'tag:

- Hazimin

- Jaslinda

- Siti Zubaidah

- Raja Hani

- Shahrol Ahmad Shuhaini

- Siti Norwana





alhamdulIllah...

12 comments:

HoneY said...

hehehhe.....ade jg nama hani yek.. ok2

Ryehanna said...

Yup!
anda ditag!
sila buat bila free yer... hehehe... pas honeymoon pn boley. hik hik

HoneY said...

hehehe... ok cik ana. uiks.. ana.. mana ni? kate nak bagi satu kapal? hehee

Mr PenyuBiru said...

aku fobia baca n3 tag ni. selalu baca dari bawah ke atas. fuhh! selamat.hehe

ViNN said...

apasal letak full name..

siot tol..

samanosuke_04 said...

bercinta = 2x
dikhianat = pernah

mengikut hipotesis aku, ko bercinta pastue dikhianat, pastue bercinta balik, betul?? HAHAHAHAHHAHAHA!! gurau jer, heheh

uShop said...

Aku kembali!!

emm. ko x suke katak ke, bukan katak n panda berkawan baik ke? haha

zai said...

no 11 yg xsdp ddgr tu..
mak aku pesan,jgn manje2kn slalu
nnti naik lemak..hehe..

Ryehanna said...

To Mr Penyubiru: Fobia beno pakcik ni dengan tag! Jaga ar.. nanti aku tag lagi.. hehehehe...

To Vinn@Majinn: Semua nama yg dibahagian org kena tag tu aku letak nama betul. muahahaha... pdn muke. :P

To Samanosuke_04: Hipotesis anda salah! hahahaha..

To Ushop: Selamat kembali beronline!!! rindu ngan updates dr ko!

weh, katak mane geng ngan panda... hisy! geli mak, noks! :P


To Zai: Ala.. sesekali bermanje ape slhnye.. mueheheheh!

Anonymous said...

Apsal kat LinkWithin sumer kuar gambar muka ko?

ko buat tag je msti letak gmbr muka ek?

Faizal@PeJAY said...

thank for ur answer

Anonymous said...

2.Saya nak makan?
- Spaghetti ayam.

3.Saya tak suka?
- Rebung.

**mesti ade bab2 melantak nie..cube kurang2kan sket parallel ngn diet skg nie kan..ehe..

-brad-