Tuesday, June 30, 2009

Tag budak comel dan hensem

bismIllah...


Aku kena tag ni dari makhluk berbulu bernama Marzuki. Bangga sekejap cos di'consider' comel untuk ditag. Tapi kalau tengok gambar di bawah, memang tak comel pun...


Tak comel langsung.
Nak pout tak reti.. hahahah

Takpelah. Orang kata comel kan, haruslah aku jawab... So layan...

01. Bekas kekasih saya adalah : Mempunyai huruf Z, I, M pada nama penuh mereka. :)
02. Saya sedang mendengar : Akak roommate ketap-ketap gigi walaupun dia tengah tidur
03. Mungkin saya patut: Tutup komputer dan tidur
04. Saya suka : Tidur dengan kehadiran insan istimewa di sisi. Gatal siot!! haha Dapat makan makanan sedap-sedap bersama mereka-mereka yang best.

05. Sahabat-sahabat baik saya : Dah bawak haluan sendiri. Sibuk. Ada yang sedang bersedih. Aku pun rasa sedih juga...
06. Saya tak paham : Kenapa orang suka nak meniaya orang
07. Saya kehilangan : Dompet BUM berwarna biru. Pemberian pertama Mr Chubby Cheeks :'(
08. Ramai yang berkata : Saya comel bila tengok gambar tapi berkata sebaliknya bila berjumpa saya. Tahulah aku gemok, sebab tu cover2 ngan amik gambar muka je. Hahahah!
09. Makna nama saya : Haruman/wangian/fragrance
10. Cinta itu adalah : blur... erm... penting sangat2 dlm hidup manusia? err... tak reti ah

11. Di suatu tempat, Seseorang sedang : Layan twitter. Heheh
12. Saya akan cuba : Tidur selepas buat tag ni
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : sampai bila-bila. takde kesudahan. infiniti.
14. Telefon bimbit saya : Ade 2. walkman ngan flip. yang flip kena tukar bateri dah tu
15. Bila saya terjaga dari tidur : Saya akan korek-korek mata untuk buang taik mata.

16. Saya paling meluat apabila : Orang suka berlagak.
17. Pesta/Parti adalah : Tempat bersosial dan makan2
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : Anak kucing
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : Sekarang. will be 24 next August 17
20. Hari ini : First time aku makan durian bersama pulut dan santan.

21. Malam ini saya akan : Dah takde malam dah... dah 3.30 pagi nih!
22. Esok pula saya akan : Ajak encik kat tempat kerja hang out kalo dia free
23. Saya betul-betul inginkan : Seseorang menemani saya tidur sekarang
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : "Makin hitam muka aku"
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : Bookstore.

26. Makanan Barat atau Jepun : Malaysian.
27. Bilik yang terang atau gelap: Yang sederhana gelap... baru romantik. hehehe
28. Makanan segera adalah : Makanan yang cepat siap
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? "Bye."
30. Tag ini datang dari : Pakwe Suhaila yang hensem tapi cekeding aka Marzuki


Aku nak tag:

- Ashraf Komplen
- Lady Awin
- Naqiubex
- Portgas D Ace
- RenzoCross
- Zelo55


Sekian. heheh.


10 comments:

Portgas .D. Ace said...

alaaaaaaaaar..
ko x syg ak ke??
x kcian kt al ke??
napew tagged ak??
=<

Marzuki Jalil said...

lajunya jawab tag, kahkahkahk. sampai ati nko cakap aku cekeding

Ryehanna said...

To Portgas D Ace: Mmg aku xsayang! hahaha.. ala ok la tu.. buat jelah tag tu :P


To Marzuki Jalil: Abis... dah memang ko cekeding pun kan? huhuh..
aku buat cpt2 cos takut terlupa nanti... :P

Renzo said...

aduh, xprasan plak nama kena tag td, twitterfox pun bt deh je x kuar mentions

ariffdude said...

Waalaikumsalam... saudari tlh bertny kpd sye ttg keputusan untuk join SYN atau tidak. sye tidak join kerana kesempitan waktu dan juga halangan dr sponsor scholarship sye. Tp SYN ni btol2 sah dan idea dia cukup bagus. Cuma byk masa perlu diperuntukkan untuk menjalani bisnes MLM ni dan sye pula ada keutamaan yg lain.

BuahKranjiDalamPerahu said...

comel la tuh..macam teddy bear..hehehe

ViNN said...

first time mkn durian+pulut+santan??

name je perak..

mak aku yg terengganu tu pon da mkn byk kali..

Ryehanna said...

To Renzo: rasenya dah tweet dah... buat k

To Ariffdude: Thanx for the response. Tak join gak... :)

To BuahKranjiDalamPerahu: masehh masehhh! :D

To Vinn: Aku serius xnah makan mcm tu wehh... org beruas xmakan lagu tu... pelik pelik :P

Anonymous said...

err..xphm la yang no 4 tu (yg digariskan tu)..siyess xphm..da 3x bace+tny org..bulih detailskan sket tak?hak3

-brad-

Ryehanna said...

sebab org xpaham la yang dah kena srike tu...

bdk2 kecik xpaham. hehehehe