Wednesday, July 29, 2009

Kosong markah.

bismIllah...


Kebelakangan ni, setiap kali hendak tidur mesti aku terfikirkan perkara-perkara yang buat aku sedih. Dan bila sedih, aku menangis. Bila nangis, mata bengkak. Dahla dengan mata ketumbit nyer lagi... adoi la... bunguks.

Tapi aku tau kenapa aku emo. Biaselah, sebulan sekali memang emo. So, macam nak tiba masa emo jer. Layan jer lah... huhu...

Aku juga jadi malas nak online sebab internet slow. Tension juga. Tapi selalunya aku sunyi. So, untuk hilangkan sunyi tu aku online sambil layan blog dan kadang-kadang berchatting. Oh... I need to get my hands on another novel, I guess.

Semalam Wan called and we talked for 40 minutes till his credit ran out. And I cried when we talked about... ermm about someone. He kept saying 'why are u still upset?', 'forget that someone' bla bla bla..but memories... they just can't be erased, can they? Sometimes they just popped into your mind and messed with your heart... Oh well, ni malas nak buka topik ni... But Wan being Wan, he tried to cheer me up and made me laugh. thanx a lot =)

I think I haven't really forgive and forget. That's it. And I think I should. I really should.

Yes, I will. Someday. eheh.

Sometimes I'm so full of emotions... I cry, I laugh. But there are times I felt so emotionless. Like all the emotions are drained out of me, making me feel nothing. Hollow.

Been teaching (or should I say forcing??) Amirul untuk makan sayur setiap kali makan nasik. He's 8 years old dan biase la budak-budak tak suka sayur kot? Tapi dia kena paksa makan. Lagi-lagi bila Hanis dan Nan ade ni. Tak makan sayur, kena wrestling. Giler keji.

Tapi ok la... dia makan. Macam kitorang mase kecik-kecik dulu lagi teruk, Abah marah gile kalau tak makan sayur. Hasilnya, adik-beradikku semua makan sayur. Malahan, sesuatu sesi makan nasi adalah tak best kalau takde sayur. So, sebab tu aku heran ngan orang tak makan sayur. hehehe... Oh, aku tak makan sayur kalau lauk kat kedai je. Tu pun cos tengok macam tak menyelerakan and keraguan sayur tu dibasuh dulu ke tak before masak.

Eh ape la citer tentang sayur... SAYUR??? -_-"

Obviously, I'm babbling.

I should stop now.
Daaa..
Holdin' on...

alhamdulIllah...

7 comments:

Mr PenyuBiru said...

mata ketumbit?? ko skodeng sape mandi ni weii...hehe

Kabasaran Soultan said...

Memang heranlah kalau lihat orang makan tak pake sayur.
Orang melayu memang jarang yang suka sayur sepertinya.

Ryehana said...

To Mr Penyubiru: Asal ketumbit je ingt aku sekodeng org mandi... huhu... mane der la. balik mandi lata aritu terus kena ketumbit :>


To Kabasaran Soultan: Err.. iya iya (iyakan jer cos xpaham beno ayat tu)

~azalea~ said...

"Sometimes they just popped into your mind and messed with your heart..."<<<<-------- betul2!!

huhu..


sayur = sedap... ngeee.. =p

Ryehanna said...

hihihi... sayur mmg sedap!

:P

unwanted said...

bukan kalau cepat nk emo ni maknanya nk datang 'moon' ke..ha3..

Anonymous said...

mate belah mane yg kne ketumbit?xnmpk pon..cube zoom kan sket kat area tu
-brad-