Monday, August 17, 2009

17 Ogos 2009

bismIllah...


Today is 17th August. My birthday. A year older, but none the wiser.. heheh.

And today happens to be my first day at work! huhuhu

And by the time you read this, I could be busy with work or maybe being bullied upon. Or worse, I could be crying my eyes out because I'm sad. Sad because Nini is not here with me, and sad too because Mr CC is far. sedih

Kalau larat, balik kerja nanti aku update lagi. Ni scheduled post. :pandacloud_14:

Wish me luck!




alhamdulIllah...

21 comments:

Mr PenyuBiru said...

hepi besday makcik!

nampaknya ko dah semakin tua.hahaha...


anggaplah cek nuffnang 100++ itu hari sebagai hadiah besday dari aku.hahaha

unwanted said...

wah..
happy birthday ryehanna..
semoga panjang umur, murah rezeki dan cantik selalu..
nk bagi kek kan jauh lak.:)

Cybernetics Mind said...

hohoho......
hepi bufday...

mesti bz giler kejer ni...
hntar SMS pon tk jawab...
selamat mnjadi staff yg berdedikasi..

nikillas said...

hepi befdei to you..
makan ubi kayu..
duduk belakang pintu...
curik minum susu lembu...

hooooooooooohohohoho... selamat hari jadik..!! moga panjang umur dan murah rejeki..!!

CAHAYA said...

happy birthday! have a great one.

AwinLaLaLa said...

eppi b'day ryehanna syg!

may Allah bless u =]

Nur Fatehah said...

hepi bday..
moge bidang penternakan panda makin kaju..=D

Ryehanna said...

To Mr Penyubiru: ape makcik2?? cek tu dari hang? cisss...
ape2 pun, aku still muder dari dirimu... :D

To Unwanted: Terima kasih! eh jauh ke?? alaaa rugi ah... :P

To CM: Actually xperasan sms cos silent phone.. hehe.. xkan la nk bg ringtone lagu2 oldies berkumandang masa first day keje kan... :P
tengss!!

To Nikillas: Terima kasih... eh, xnah dgr la lagu tu! :P

To CAHAYA: Thanx! i will. :]

To AwinLaLaLa: Thank you, Awin comel! Hihihi..

To Nur Fatehah: Trimass.. mmg penternakan panda sgt maju.. tp xlarat nak tempek kat blog jer... tkt org tersalah cam panda ngan ryehana... hehehehe

Kill-Vearn said...

selamat ari tua wahai cik ryehannazz.. dah 24 tahun da..

Ryehanna said...

thanx, kill vearn.
24 thn???

aku 22 laaaa...

hehe

<< s| tED| >> said...

si mata bulat.. heppy besdey...

mano said...

hapy belated birthday makcik panda...<:-P

ezany said...

hepi besday.. semoga pjg umur.. dah murah rezeki pun dpt keja tu.. :)

Ahmad Suhazli said...

Selamat hari jadi.Setiap tahun yg berlalu itu menambahkan lagi pengalaman hidup kita.

F.i.e.D.a said...

hepi birthday....

Anonymous said...

hepi belated besday..apsal da tua muke tu?;p

-brad-

Kabasaran Soultan said...

HAppy birthday ...
your birthday is the as Indonesian Independence day.
It is really good day.

MERDEKA

Bahwa MERDEKA adalah kepompong yang telah menjadi kupu-kupu sehingga semestinya ia ; yang akan memanjakan mata kita dengan warna warni tubuhnya, yang akan selalu terbang mendekati batang kita, yang akan menciumi harum wangi bunga kita, yang akan menjilati serbuk sari putik kita, yang akan menebarkan benih kita kesetiap jengkal tanah agar semua machluk dapat menikmati harum kita.

Bahwa MERDEKA adalah air sehingga semestinya ia ; yang menjalar dalam nadi-nadi kita , yang akan menghilangkan dahaga kita, yang akan mensucikan tubuh kita, yang akan membawa kapal kita, yang akan menyuburkan tanah kita.

Bahwa MERDEKA adalah panorama sehingga semestinya ia ; yang memukau pupil mata kita, yang melintas dalam benak kita, yang mendesir dalam hati kita, yang mengembang dalam rongga dada kita, yang menggetarkan selaput suara kita, yang meluncurkan dari mulut kita , yang membunyi dalam kuping kita, yang menggerakkan kerja nyata kita.

Bahwa MERDEKA adalah cahaya sehingga semestinya ia ; yang berkelana melintasi ruang-ruang kita, yang mengalir dalam waktu-waktu kita, yang menerangi hidup kita, yang menghangatkan hari-hari kita.

Bahwa MERDEKA adalah ibu sehingga semestinya ia ; yang akan selalu menjaga kita, yang akan meleburkan setiap gundah kita, yang akan menyatakan setiap mimpi-mimpi kita, yang akan merekat erat rasa persaudaraan diantara sesama kita.

DilOt said...

happy besday..tp mcm terlewat je..hehe...boleh la ye

Rashid said...

alaa terlewat sikitle. Apapun HAPPY BIRTHDAY ryehanna.

Moga senyuman sentiasa bersama..

Ryehanna said...

To ALL:
Thanx for the wishes!
i'm so happy!
:]

Lang Legar said...

owh anda pun 17 rupanya..well happy belated besday yer huhu..