Friday, August 21, 2009

Esok puasa!

bismIllah...


Esok puasa. Dan esok aku kerja sekerat hari cos masuk syif pagi; 0800-1330. Leh pakai t-shirt! hoh.. lega.. :pandacloud_14:

Aku baru dapat call dari Abg Tapa beberapa minit lepas. Dia gitau yang dia akan datang KL petang ni. Aku excited la cos leh suruh dia singgah Beruas amik buku-buku yang aku order dan hadiah-hadiah yang sampai ke rumah. Arini baru dapat tau hadiah dari Cybernetics Mind pun dah sampai. Thanx la bebanyak. Susah-susah jer... So Abg Tapa akan bagi kat aku semua tu weekend ni. Hehe... best! best! Tak sabar nak tunggu dia datang... sengihnampakgigi

Oh, tak jadi la aku nak kuar ke KLCC Ahad ni. Mulanya Bed dah mesej kata dia ade keje.. then Abg Tapa gitau nak datang.. So takde jodoh la aku nak dating ngan Yasha. Sori eh Yah Yash! Takpe takpe.. banyak masa lagi... nanti-nanti kita dating k? kenyit hehehe

Starting Isnin ni, aku kena naik komuter dan monorel la nak pergi kerja. Pas Subuh, dalam kul 6 suku tu kena kuar dah. Cos aku masuk syif 0800-1700. Kena datang awal. Takleh lambat. Haih.. kalau aku tak tahan, kena gak la suruh Abg Tapa pos motor. Pinjam Nouvo dia lagi merempit ke KL tiap-tiap hari. Kalau hujan abis laaaa...

Aku tengah mencari rumah di area KL. Aku kerja betul-betul tengah KL so mana-mana area berdekatan will do. Kawan sekerjaku ada bgtau kakak dia nak sewakan bilik. RM250 sebulan tak campur bil api+air. Dan takde furniture pun. Satu masalah lak nak usung tilam dan wardrobe. Then yang buat aku tak jadi nak sewa adalah kerana kakaknya dah berkahwin. So ade lelaki. Giler... tak selesa ah! Dahla tak kenal... kalau saudara takpe lagi... so, suggestion tu direject.

Aku harap aku dapat bertahan la... Just masalah nak ke tempat kerja je. Kerja aku okay. Best la gak walaupun hectic gila. huhu..

Bila mamat-mamat hensem nak datang?
Asyik yang tak hensem biase-biase jer.. hahaha

Haaa... sesape nak sewa kereta, leh la usya laman web SimeDarbyCarRental yer... jelir

Well, tu jer la nak update.

Selamat berpuasa kawan-kawan!

Have a great weekend!


Hugs and kisses,

alhamdulIllah...

10 comments:

CAHAYA said...

selamat berpuasa.

Ryehanna said...

selamat selamat :]

apiih said...

Selamat berpuasa.......huhu

Rara said...

selamat berpuasa , ryehanna :)
sorry kalau ada salah silap . take care .

Anarm said...

ehem ehem..
err.. cik..
saya nk sewa kete F1
utk 4 hari dah 13 minit..
berape ye?
wakakkkaa

selamat berpuasa di bulan ramadhan..

Rjuna said...

Nanti show off semua buku-buku tu ya, ulat buku la ko nih

Happy Fasting

Ryehanna said...

To Apiih: Selamat berpuasa :]

To Rara: selamat berpuasa juga. same here. :]

To Anarm: Agak2 la nak kete F1... aku langgar gak dak ni kang... har har har..
selamat berpuasa juga :]

To Rjuna: Baru je pas amik gambar... nanti ku update kat blog. hehehe.. aku mmg ulat buku cuma skrg dh keje takut xde masa nak bace je... :(

selamat berpuasa juga

Cybernetics Mind said...

haaaa...
bila dah bekerja tu..
baru laa tau...
ertikata..
nikmatnya bercuti tu....

"Selamat Berpuasa Ramadhan..."
tapi...penuh sebulan belum pasti kan2

yash aka yasha said...

samat berpose...

tak pe.. len kali ade masa letink la.. hohohhoh!

Ryehanna said...

To Cybernetics Mind: Memangggg... hari ahad adalah hari yang ditunggu2!!! huhuhu

errr.. selamat berpuasa juga.. sebulan tu mmg xpernah dah sejak berumur 12 tahun. heeee...


To Yasha: Samat berpose juga..
tula.. xde rezeki.. aku terperuk kat rumah jugak cos abg tapa lepak ngan family.. bertemankan novel2 jela.. hehe