Friday, September 18, 2009

Selamat hari raya, dear readers!

bismIllah...

Ahad ni kita raya, insya Allah. Sabtu petang, pada pukul lima, aku akan naik bas dari Hentian Duta untuk pulang ke Perak. Pilih tiket Lumut, aku tak sure la bas lalu kat mana... hopefully berhenti la kat Sitiawan. Jenuh lak Mak nak amik sampai ke Lumut nanti. Malam raya tu wehhh... Sedihnya... malam raya baru sampai rumah. Udah macam drama kat tv jer... T___T

Ni gambar lama. Huduh..muka berjerawat dan tak berbedak+berlipstick pun. Lens pun tak pakai cos aku nak bantai tido sepanjang perjalanan. heheh..
Gambar Nini lagi la tak nampak dalam pic ni. :P
Balik kampung kali ni takleh la nak bergambar camni...
Mr Chubby Cheeks balik Pahang dari Lumut starting petang Jumaat kalo tak silap.

Eh.. Raya ni muka aku tak cun ah cos naik jerawat 2 bijik kat pipi ngan dahi!! Oh nooooo!!


Drama tamat.

Baydah balik Beruas hari ni.. Aku lak kerja lagi hari Sabtu so takleh nak tumpang dia. kalau tak, senang sikit. hehehe... Takpela, takde rezeki aku...

Tak sabarnya nak balik raya! Baju raya aku dah tempah since sebelum aku kerja lagi. Kali ni tempah baju kurung Pahang. Tak tau la camne rupanya... warna pink lak tu! lame giler aku tak pakai baju kurung warna pink. huahuahua.. Takpela, pas raya la aku tempek kat blog. Macam tak biase kan... Pas raya mesti ramai blogger dok citer tentang raya. :P

Okeylah...

Di kesempatan ini, aku nak bagi kad raya elektronik kat korang. Orang lain semua dok sibuk design kat raya and tempek kat blog, aku lak embed ecard jela untuk tatapan korang sumer. Kelasss gitu... siap ade music and animation lagi... (padahal pemalas nak edit-edit gambar utk dijadikan kad raya)

So dear blog readers (silent readers too), here's an e-card for each and every one of you:



Kan best kalo leh kuar muka aku kat e-card ni? hehehehe... gile publisiti murahan tol aku ni...

Nah, duit raya sekali... :P

kalau dapat betul-betul memang masyuk ni..
leh beli kontek lens sepasang.. ahaks..


Aku nak minta maaf kepada insan-insan yang pernah aku lukakan hatinya. Aku sedar aku banyak buat salah dari tulisan, ucapan dan tingkah-laku aku. Sekiranya aku pernah menyinggung perasaan anda, aku mohon maaf. Maafkan aku ya...

I'm just human, after all..
.

Nak raya ni mulalah aku nak bersyahdu-syahduan... mengingati mereka-mereka yang pernah buat aku happy... even for a short time. Hubungan terhenti kerana masing-masing ada buat salah... Aku harap, di bulan mulia ni moga-moga kemaafan yang luhur dapat diberi seikhlasnya. Pesanan untuk diri sendiri juga. I just wish I'm not hard-headed and bitter..

Last but not least,
Selamat Hari Raya!! Berhati-hati di jalan raya dan ingatlah orang yang tersayang... :]

Doakan aku selamat tiba di kampung halaman.

Blog ni maybe sunyi sikit time raya, tapi aku takkan miss bertwitter and that's for sure! (Insya Allah)
So follow my twitter ya, kawan-kawan...
Leh stalk aku. haha... *bajet celebriti*

Jemputlah ke rumahku untuk beraya! Leh bagi aku duit raya!
Har har har...
Aku ade kat umah time raya pertama sampai raya ketiga.
Tapi raya ketiga tu kejap jer di rumah cos dah nak bertolak balik Sg. Buluh.
Raya ke-4 aku kerja...

Sian tak?

Kalau kesian, sila bagi duit raya.

Salam Aidil Fitri,

alhamdulIllah...

14 comments:

sI tEDI said...

selamat hari raya :)

Fatehah A. said...

selamat hari raye juge..
maaf zahir batin

Anarm said...

samat ari raye..
maap zahir baten

Lang Legar said...

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin yer..

nor_emylin said...

nak jg ucap selamat hari rayer...wah!!! kamu sangat cantik la...biler tgk gambo dulu2, sgt berubah....bole jd model la ni..heheh

sahromnasrudin said...

selamat hari raya..maaf zahir dan batin..semoga pulang dengan kegembiraan

MK said...

wa.. saya suke gambar di atas tu. tampak innocent dan natural ^_^

selamat hari raya juga buat KAK Ana... :P

Namiedagreat said...

selamat hari raya....^^

noor afzan said...

thanks ye bagi kad raya..
selamat hari raya maaf zahir batin yer ryehanna..

Cik LeYha~~~ said...

selamat hari raya...
huhuh

Ryehanna said...

Weh.. xde sape nak bagi duit raya kat aku ke?

yash aka yasha said...

selamat hari raya jugak..

kalo ade terkutuk termengngata dan semua yang ter2 la.. harap di ampunkan dunia akhirat.. T___T
semoga selamat sampai dan selamat pulang.. aku raya kat kolumpo jek.. T__T owg len sebok balik kg.. T___T raya ke3 dah kene bukak cc.. T__T nah sedih tak terkata... T_____T

anwaruddin said...

selamat ari raye, duit raye tak cukup la, haha!

Anonymous said...

belajar banyak