Wednesday, November 9, 2016

Can't sleep

bismillah...


Aku rasa ni penangan Dolce Gusto la ni... Harini aku minum sampai 2 cawan Caramel Latte Macchiato sebab kehabisan milo. huhu..

Harini my lived-in babysitter (helper) cuti so aku dok umah and tak kerja kat kedai today. Even Razin pun aku pontengkan cos tak larat nak angkut semua naik kete untuk hantar dia. Ala, bukan belajar dah pun hujung-hujung ni... :p

Penatnye jaga anak kat rumah wei. Memang idak le aku untuk jadi work at home mom again. Memang takleh pun. Arini pecah cawan Raul buat.

Tiga-tiga asyik bergaduh berebut mainan. haih

By the way, Razin's Ihtifal is this coming Saturday. Dia baru 5 tahun so takdela beria sangat, just nak tengok persembahan jela.

What else to jot down? Macam banyak tapi terbantut cos I'm typng in the dark. Keyboard aku ni plak tak berlampu so tak nampak sangat nak menaip huh. Memang le hafal kedudukan huruf, tapi kinda annoying gak bila typo and nak delete, tak delete2 jadinya. grrrr.... Semua tido bawah cos aku malas nak angkut Raiq naik atas. Dia tengah tido dalam buai....

Aku macam dah tak larat la jadi human pacifier. Cepatla dua tahun oi. Takde la serba salah sangat nak weaning. Raiq ni macam Razin... still bf sampai besar walaupun dah campur formula milk. Sian Raul cos merasa 4,5 bulan je :(


Ermmmm ape lagi...


Sambung nanti2 la.


I miss blogging. hm.




Daaaa....

Written By Ryehana

0 comments: