Tuesday, March 22, 2016

Of little brother's wedding


bismillah...



Alhamdulillah settle dah majlis perkahwinan my lil brother, Afnan.

Kahwin dgn orang Terengganu... Jauh oi nak ke sana haha... last year bln June aku pergi jugak masa diorang bertunang, time tu aku preggykan Raiq..

Layan gambar jelah...


Mak Yang and Raiq





Tahniah Pak Uda Nan... gambar lepas settle nikah hari Jumaat, 11hb March (Birthday Razin!)




Adik-beradikku...

Yong takde cos tak muat kereta since husband dia keje, so tak ikut la...









Gambar nikah.



Gambar majlis resepsi esoknya... 12 March (Birthday Aina yang ke-20 tahun. mude lagi...)
Baju sanding.
(tapi takdela bersanding or merenjis pun... pelamin utk bergambar je. 
sama cam family aku)




Dari kamera profesional photog warna baju nampak lain dari pic aku atas tu kan?
hehehe


Ok, settle hal kat Terengganu. Pergi sana sejak 10hb-13hb.


Next, kenduri belah lelaki pulak... Sabtu lepas, 19hb March (birthday Afnan yang ke-28)


Me and my daughter, Huurun.

Anak Yong ni... tapi ada minum susu aku gak 20 peket, so anak susuan le hehe...

So sesape dok komen2 suh aku beranak lagi and try for a daughter, please be informed i already have one! =P




Raiq dengan Pak Uda & Mokde hehehe...

Baju yang sama dipakai masa diorang nikah. belasah laaa


Nanti sambung. Raiq dah melalak2 nak perhatian.



Bye


Written By Ryehana
alhamdulillah...

1 comments:

shima said...

cantik and hensem pengantin.sama padan..