Wednesday, November 7, 2012

Pejam mata

bismIllah...


Pejam mata untuk rehatkan mata.

Pejam mata untuk tenangkan fikiran.

Pejam mata sambil tarik nafas dan hembus sebelum melepaskan rasa marah.

Rumahku sekarang ni macam kapal pecah. Kotak berlambak-lambak... yang kotak kosong pun sama. Hmmm...

Hujung bulan ade kursus babywearing. Pastu terus balik Perak. Stay kat Perak terus pastu...

Yang merisaukan aku ni ialah bila berjauhan dengan suami. Camne eh... Hubby lak dah pujuk-pujuk nak beli Virago dia tak abis-abis. Almaklum, nak dapat bonus tahun depan kan... mula la macam-macam. So sementera nak dapat bonus, nak guna la duit kompeni sikit (ala dia jugak yang bagi modalnye)

Tak kisah. Nak beli jugak? Silakan...

Pastu... kan nak dok Perak dah... So takmo pergi Legoland ke? Dekat je pun...

Hmmm... Ngabih duit memang pandai kan aku ni... =p

Tapi takdela rasa nak pergi sangat since baru buka... mesti banyak benda takde lagi...

Hari ni 1st day period. Takde cramp ape pun... lama jugak tak senggugut. Tapi sedih setiap kali bendera merah. It means no baby yet =(

K la...

Daaaa...


Written By Ryehana
alhamdulIllah...

4 comments:

Dnazz said...

me pon bendera merah jugak semalam..means no baby too..xpelah,next time kita usaha lagi huhu

Ryehanna said...

hehehe... tgh ttc gak ek iza? hoho.. sama2 lah berusaha!! :D

Anonymous said...

Na, mungkin ko blum pregnant sebab mentally ko blum ready. Yelah dengan hal rumah and bisnes sume. Aku ckp mcm pandai pulak tapi honestly tu yg aku rasa la. Allah knows best.

Nyda.

Mama Panda said...

tula.. aku rase btl gak cam ko komen tu.. ade hikmahnye jgk xpreggy lg.. kalau x, ntah cmne la aku nk hadapi sume.. ngan morning sickness etc bagai huhu