Wednesday, November 27, 2013

Shopping list

bismIllah...


Dari rasa depressed ntah ape2, baik fikir nak release tension.

To me, release tension = SHOPPING. hahahaha...


So nak jot down sikit ape yang nak dibeli, dah dibeli, dalam dilema utk beli ke x


1. Nuna Leaf - DONE

Aku beli warna Cinder. Tak buka dari kotak pun lagi. I is excited! hehehe


2. New stroller (Zapp Xtra 2.0 Purple Pace) - March 2014

3. Carseat (Maxi Cosi Pebble!) - March 2014

Untuk stroller memang aku STILL akan beli Quinny jugak. Love it. And Purple Pace tu cun jugak. Aku usya masa expo aritu warna dia memang cantik. So I'm going to have that.

And I want to buy Maxi Cosi Pebble this time around. Yeah, it's pricier than Cabriofix tapi lebih cantik and empuk actually. Aku anggap jela duit bonus abis ke sini. Lantak la. Asalkan puas hati. Lagipun dah ada buyer utk my old Zapp Xtra yang xleh fold tu. An old friend nak beli. So aku bagi free carseat lama Razin tu. So rumah dah clear sikit hehe... takde rasa guilty sangat.

However, masih too early to buy these things. Bulan 3 tahun depan la baru beli. Nak guna duit untuk benda lain dulu.


4. Baju-bajan.

Firasat aku ni macam kuat kata nak dapat baby boy lagi. So takdela excited beno nak shopping baju baby HAHA. Rilek2 sudeh. Bulan 3 jgk la baru nak beli. Kali ni nak kurangkan beli rompers. Pengalaman mengajarku. hehehe...


5. Receiving blankets

Ohhh seronok shopping barang baby yang macam ni. Nak tempah custom made guna fabric comel-comel.


6. Breastpump.

Still contemplating! Tak tau nak beli ke idak.



Takleh nak pikir ape lagi nak dibeli.... Bersambung.....



Written By Ryehana

0 comments: