Friday, June 23, 2017

Of Pockit strollers and the coming Raya

bismillahirrahmanirrahim...



Yeay, lusa insya Allah kita Raya.

Aku baru balik dari mengepos barang ke Airpak Express and Poslaju. Malas nak call diorang suruh pick up kat kedai since kitorang pun nak tutup kedai awal today.

Lega sangat-sangat cos stock Pockit Plus strollers aku dah sampai semalam. Semalam jugak aku pos kat customer yang dah order sesiap di Shopee. Harini dah sampai barangnye kat customer. Alhamdulillah...


Pockit Plus strollers je ada.

Pockit Regular yang RM899 tu takde masuk dalam shipment kali ni.

Beza Pockit Plus ni ada recline sikit...






Warna Capri Blue. Cantik kan?
Kat dalam kotak disertakan resit and FREE RuMe Macro bag yang boleh jadi shopping bag or #PockitBag cos muat je stroller Pockit dalam bag tu... bag tu leh lipat-lipat jadi kecik macam dalam gambar. Senang nak sumbat dalam handbag or purse. Hehe...

Link if nak beli:




I have one of those RuMe bag myself walaupun aku takde Pockit stroller...
Sebab bag ni best!


Beg ni besar and tempat nak sandang kat bahu tu pun lebar, tak sakit bahu... selesa pakai.
Yang membezakan RuMe bag ni dengan other foldable nylon bag yang lain adalah material dia. 
Tahan and tak mudah tetas la jahitan dia...

Though I guess if lama-lama angkat benda berat memang akan dig shoulder la kan... tu normal...



Mine is in brown. I love it. 

RuMe bag ni made in korea tapi actually brand dari US.

The macro bag retails at RM45 a piece. Tapi Mama Panda bagi free if beli Pockit strollers secara cash/lumpsum! (if 2,3 bayar or kutu ada free travel bag jugak cuma bukan brand ni la hehe)



Ok enough about work.


Harini dah Jumaat and jalan memang sesak dengan kereta, orang balik beraya. Aku balik Beruas esok. Plannya nak balik petang ni, tapi aku busy kerja tak habis-habis... nak kemas homestay untuk orang masuk esok lagi bla bla bla... maka, esok pagi jela kita balik.

Tahun ni raya kat Beruas dulu then baru balik Pahang.

Aku pun tak sure balik Pahang hari raya ke berapa. Yang pasti, balik Lumut semula pada 30hb Jun. 3hb July dah kerja semula.



Blog post diakhiri dengan gambar dari luar jendela 'work station' aku pagi tadi.
Nampak berkabus bukit belakang rumah ni.
oh home sweet home =)


Well, that's all for now.

Laters baby. Ciao.







Written By Ryehana
alhamdulillah...

0 comments: