Sunday, March 3, 2013

Restock and new products

bismIllah...


I've been so busy this weekend. Selain dari pergi kenduri kendara saudara dan kawan, aku juga telah restock baby carriers jenama Snuggbaby!

Seriously, Stork Snuggbaby ni sangat-sangat recommended kalau nak pakai dari newborn sampai baby 3,4 tahun (depends size budak) dengan harga yang affordable. Harganya tak semahal Ergo atau Boba, tapi kualiti hampir sama! Yang lebih uniknya, Stork Snuggbaby ni was handmade by a Malaysian mom, Pn Liza Yaakup.

Aku suka Stork cos lembut dan prints cantik-cantik (penting! hehehe). Sebab aku dah biase pakai Ergo and Boba, mulanya aku tak biase sangat la dengan dia punyer buckles tapi ahh alah bisa tegal biase. Aku siap order Toddler size Stork pulak untuk my own use with Razin... guna prints Anchors Away.. Anak navy kan? hehe... tak sabar nak pakai jalan-jalan.


Cantik kan??

^____^

Only RM349 termsk poslaju semenanjung!

Siap ade cincher belt and carrier sleeve...

Fungsi carrier sleeve tu, you don't have to buy extra bag or stuff sack untuk simpan Stork ni. 
=D



Another product yang baru masuk kedai onlineku ialah, Peekaway 4 in 1 Nursing Kit, another US brand product.

Apekebenda PeekAway Nursing Kit ni?

Well...

1. Boleh jadi handbag
2. Nursing pillow
3. Changing pad
4. Nursing cover


Bab changing pad tu memang best cos material dia padded and siap ade slot untuk letak wet wipes lagi! Haihhh tak sabar aku nak beranak lagi... cambest jer bergaya bawak Peekaway ni pergi shopping complex or bercuti mana-mana. Huhu...

Ni corak Beautiful Floral.

Cun kan?




One side ade pocket untuk letak barang.





The other side changing pad siap ade slot untuk letak wet wipes.



Comes in 3 designs:

Beautiful Floral




 Sophisticated Black & White




Trendy Brown


Price?

RM188 inclusive postage anywhere in Malaysia.

Grab one now!

Bagi hadiah untuk baby shower pun boleh... perfect gift!

Written By Ryehana
alhamdulIllah...

3 comments:

sarah meaysnm said...

nursing cover tu tutup sampai belakang tak? saya biasa nursing pakai tshirt, so kalau boleh nak cari nursing cover yang cover sampai belakang.

Mama Panda said...

Nope, nursing cover tu x cover smpai blkg..

Anonymous said...

salam sis..ade lg x stock snuggbaby ni..nk grab 1..tolong reply kt emel sy elhidayah.kuning@yahoo.com