Saturday, April 1, 2017

Movies I love!!

Bismillahirrahmanirrahim...



Alhamdulillah. Bertemu kembali di ruangan blog yang hidup segan mati tak mahu ni haha...

Tengah dalam mood nak update blog, maka zasss kita on je blogger.com dari phone.

Aku ni sebenarnya baru lepas tengok movie yang sangat menyentuh perasaan bertajuk "Lion". Baru download so alang-alang abis tengok dua episod The Original tadi, sambung tengok Lion.

Allahu sedih gilebabeng weh. Tersentuh naluri keibuaan aku nih. Bantai mengobak dari AWAL cerita sampai lah ke ending. Feeling nak mampos. Maybe jugak aku tengah period. Emo tak yah cakap la hahahaha

Thank God laki aku balik malam ni kan so aku biar je dia layan budak-budak. As for me, aku lepak guestroom (bilik Razin) dengan meja komputer baru, kerusi baru and some me time heh.



Oh sebelum terlupe, rumahku dah dipasang Unifi semalam! (Khamis actually). So... hepi betul aku cos internet dah laju. Bayangkanlah before this aku punye streamyx hanya pakai yang basic 512k tu weii... 1mbps pun tak sampai. Muahahahahah (jimattt. Lagipun memang tunggu unifi)


Anyway, malam ni tengok Lion kan. Aku bagi 5 bintang.

Semalam lepas settle pasang Unifi bagai, aku pergi tengok wayang citer Beauty & the Beast. Sorang-sorang aku jela cos tak sabar nak tunggu weekend utk tengok dgn Nini. Lambattt. Heheh so tengok terus petang. Kebetulan period, so masuk yang time Maghrib. Pukul 7 .15 hehehe

What can I say about the movie??

IT WAS AWESOME!!

Lantakla orang nak kata EmmaWatson nyanyi tak sedap ke ape, bagi aku ok je (aku tone deaf? So what heh)

I was beaming like crazy while watching it. Sakit pipi aku cos aku asyik senyum and sengih. Nasibaik kiri kanan aku takde orang haha... the feeling was so awesome.

Mind you, citer kartun dia memang favorite! Siap hafal semua lagu2 dia ok. So since real life movie sama je mcm kartun (ade a few new songs though), I sang a long! Hahaha

Hepi sangat semalam lepas tengok cite tu.

Malam ni bantai mengobak plak ye.

That's the life of a movie buff like me (kalau ade masa laa)

Ok takde pic yang boleh diupload.

Latersss





0 comments: