Tuesday, December 25, 2012

A bad mom?

Lately aku try spend masa dengan Razin cos dia banyak dok Beruas, and aku di Lumut. Bukan tak nak dok sekali, tapi sebab cuti sekolah ni ade si Amirul tu nak melayan dia, so biar la... Lagipun he's happier in Beruas than with me in Lumut.

Sebab umah Lumut ni takde sape. Just aku dan dia. Memang la borink kan... Pastu bila dah aku je ade, keje Razin nak memerap jela.... Sikit2 Mak... Aku hilang kejap pergi berak pun udah melalak cam kena dera...

And then, selalu sangat accident bila dok ngan aku. Kepala terhantuk meja la, badan tersagat kat kerusi la... Aduh la.... Kesian gile.... Am i really a bad mom? Anak sendiri pun tak reti nak jaga. Sedih... And now, Razin tak kisah pun dok Beruas and aku takde... Siap bye2 kita dari dalam kete tak sabar nak ikut Mak Yang dia balik kampung.

Dulu tak macam ni.... Usah harap la kan...

Yang baiknye, aku ade masa sendiri. Aku dapat settlekan hal rumah and my work dengan aman. Yela, masa kat Johor dulu merungut je takde masa sendiri. Asyik dengan anak je... But then, of course la since i'm a mom? Huhu...

Takpe Razin... Tunggu Ah Seng settle pasang kabinet, and Mak settlekan hal tenants and the house (still bersepah cos tak abis install cabinet etc lagi), then i'll bring you back to Lumut for good k. Sekarang pun, selang sehari or 2 hari mak balik Beruas kan... Errr, minyak kereta macam air la tapi takpe... Hehehe...

Sekarang Mak Razin ni tengah mood bersenang-lenang lagi... Tengah lepas geram cos baru dapat masa bersendiriam. Muahahaha... Insya Allah, i'll be back to my old self soon. No more kepsi kepsi for lunch or dinner... I'll cook after this k... Sekarang malas masak cos kita berdua je. Mak plak tengah nak diet kekonon takmo makan nasik. Hik hik...

Nak update blog Razin asyik tertangguh je. There's so many things i want to jot down. Lots of pictures and videos to be uploaded too. I just don't have the time.

Takpelah... Soon... When i have things more organized, insya Allah.

Till then, wassalam....

0 comments: