Tuesday, October 1, 2013

Change of routine

Bismillah...


Ya. Perubahan rutin ni dah berlaku sebelum aku tahu aku hamil lagi. 

Since end of August, aku tidur awal dan tak tersedar sampai subuh. Selalunya aku tidur lambat... Pukul 2,3 pagi. Sekarang tidak lagi. Pukul 9.30 dah ngantok.

Tapi bangun mcm biase jugak. Nasib baik alarm kejut, kalo tak terbabas jugak kul 8 baru bangun kot. Huhu

So yeah... Tu salah satu simptom preggy kali ni. Penat. Tido awal.

Mual dan muntah2 belum lagi. Aku harap takde la ;p

Susah nak buat kerja kalo morning sickness... Nk melepek je sepanjang hari... I cant afford that. I cant even have MC macam time ade employer dulu....

Pahit manis bekerja sendiri... Semoga aku tabah.

Nak taip pun malas pdhal tadi byk idea sgt.

Next time sambung. Bye



Alhamdulillah...

0 comments: