Wednesday, March 18, 2015

Warded

Bismillah...

Typing this while i'm in ward 7 - Wad Bersalin HATL.

Kena monitor gula cos result sangkut. Padahal borderline je. Result minum air gula aku 7.9.... Patutnya x lebih 7.8... Sikit je terlebih dh kena warded. Sabo jela... Ni style HAT la, kalau tempat lain tak tau.

So here i am from morning (8am) till now dah pukul 4 ptg masih di wad. Bosan. Kena tido sini cos last amik darah pukul 10.30 malam kang. Actually leh je mintak 'home leave' or balik umah tapi pagi esok nak kena datang balik. So? Baikla aku tido je sini... Sian plak pukul 10.30 malam laki aku nak kuar amik dgn raul n razin tagging along. Jenuh. 

Finished a book. Watched 6 episodes of The 100. Sakit kepala tengok movie back to back so rehat jap. But i just can't rest! I tried to sleep... Tapi still la takmo tido.

Felt baby moved a couple of times. And that made me smiled. This is what i love about being pregnant. I love feeling baby moves inside me. Felt like i'm carrying miracles. Made me so warm and happy inside.

Oh well... My head is spinning now. 

Till then


Alhamdulillah...

1 comments:

nor nazliana said...

alhamdulillah..hope sihat always..