Sunday, September 26, 2010

Moody and always touchy

bismIllah...


Hari ni waktu pagiku banyak diluangkan dengan online... and sampai satu tahap, entah angin mana yang datang, time laki aku tefon, aku nangis-nangis...

Lepas cakap ngan dia pun aku terus-terusan menangis selama beberapa minit. Bukan menangis biasa, tapi yang mengongoi/meraung2 tu... macam hape je... tapi aku puas.

Puncanya, aku sunyi. Nini gatal balik Perak semalam.. aku tak dapat ikut cos kerja dari 8am till 6.30pm... ala, semalam pun aku balik lewat than 6.30 gak... so hari ni Ahad, aku off.. tapi takde kawan nak ajak keluar jenjalan. Nak harap aku kuar sorang, memang aku MALAS. haaa ni memang salah aku la cos diri sendiri yang malas nak kuar. Tapi dah perangai aku tak suka kuar sorang2... nak wat camne.. lagipun tak elok... kang jadi ape-ape susah. Kan? Oh.. But the point is, aku lonely gile...

Gaji+bonus dah masuk... so, teringin la nak makan sedap-sedap sikit (maknanye takmo masak) tapi takde kawan nak ajak teman. Sedih gile kot nak makan sorang-sorang. Ni lagi satu perangai aku yang tak suka makan sorang... huhu... so memang arini aku agak kebulur di rumah cos aku dalam mood malas nak masak, malas nak basuh baju, malas sume la.. tapi kalau orang ajak kuar, memang aku takkan malas. Cumanya, takde orang ajak pun. T___T

Tak tau la berapa lama lagi nak dok sorang camni... sunyi gile dowh. Aku nak balik kampung...

Padan muka aku, kahwin lagi ngan navy... kan dah selalu kena tinggal..

Tapi nama lagi jodoh, ape kejadah nak merungut-rungut lak kan? Panggg sekali kang..

Haih... gedik tol aku ni.

To my husband, please la understand bini mu ini tengah mood swing macam hape... please jangan nasihat or nak bagi ceramah tentang 'tak elok moody2 time pregnant'.

Please... i don't want to hear that. I KNOW all that.

Just... layankan ajer... and just make me laugh.

At least, aku lupe la kesunyian aku ni... huhuhu...

Serius ni.

btw, thanks la kat sorang kawan yang sudi call and ceriakan aku... really appreciate that. Lega sikit hati bila dah boleh gelak.

:)


alhamdulIllah...

5 comments:

alfablue7 said...

kesiannye..bykkn sbar k.

SeƱorita says.... said...

ala... sis! if i know u r lonely, i can cheer you up. coz i'm lonely also yesterday. rumate suma kuar dating2... :(

mashee said...

ala ana, sori..aku pun nk jgk kuar ngan ko..tp semalam aku dh janji nk g jaln ngan org lain dh time telefon tu..kalu sunyi bgtau aku..;D

Ryehanna said...

To Alfablue7: Sedang bersabar...

To Senorita: Kita jmpa pn xpenah.. mane la nk tau ade org yg available.. mls nyusahkan org...

To Mash: Ok. Insya Allah.. tp semalam je kot sedih mcm hape lg cos adik aku xde.. kalo x, takdela aku terasa sgt...

yashygsempoi said...

alololooo.. sian dia.. lain kali ajk aku lagi2 bab makan.. hak3 :P