Saturday, October 27, 2012

I wanna be a model!

bismIllah...










Kahkahkah... kasi can la orang berposing dengan kereta baru
=P


p/s: Gambar2 diambil tanpa pengetahuan Nan (cos aku tengah pinjam lappy dia ni haha)
Kalau tau mesti marah...

Maaf zahir batin yer :p
Written By Ryehana
alhamdulIllah...

4 comments:

semy said...

posing ala majalah mangga nih..

Mama Panda said...

kahkahkah...

marah gile dia pas aku tempek gmbo. xbg pinjam lappy dh :p

Anonymous said...

Hoi macam mana pose candid boleh segak mcm ni? Yeke Nan tak tau ko tgh amik gamba? haha poyo la posing mcm tu. Rupa model dah, nnt ramai la anak murid gila kt Cikgu Nan.

Nyda.

Mama Panda said...

kahkahkah... bkn aku yg amik gmbo ni tp Hanis.. mmg Nan berposing tp dia xtau aku cilok gmbo ni upload kt blog..

tp dh kantoi dh cos nini tunjuk.. xbg aku pnjam laptop dia dh.. (malu konon, tp upload je kt FB dia)