Tuesday, July 21, 2015

Masih mengandung

bismillahirrahmanirrahim...



Kalau masa anak 1st, takdela rasa tak sabo nak beranak. Rileks je.

Masa anak ke2, cuak gila cos nak kena operate. Dreading the date.

Yang ke3 ni plak, adohaiii.... BILA NAK BERANAK NI?






Dah 39 weeks and 1 day.


Sesungguhnya aku dah tak sabar. Ramai kawan-kawan seangkatan dah selamat bersalin.

Tapi aku masih takde tanda-tanda nak beranak pun.

Lusa check up rutin. Blergh.


Berdoa dengan sangat semoga tak kena induce.


Baby adik bila nak kuar ni sayang... Mak tak sabar nak jumpa dah. Tak sabar nak panggil "F...."

*wink2*

Nama still ada huruf R. Stended. Tapi nama belakang tu kali ni F.... laki aku buh nama belakang, aku buh nama depan. Maksud nama belakang tu lebih gagah :)



Sekian.

Written By Ryehana
alhamdulillah...

0 comments: