Tuesday, May 4, 2010

Gambar lama...

bismIllah...


I woke up in the middle of the night... And then tak tau nak buat ape... Ntah kenapa, tetiba je rasa nak browse gambar-gambar lame...

Aku upload secara rawak...

kad matrik ku masa baru masuk sambung degree di uitm shah alam in July 2007



My bestfriend, Nyda... gambar masa aku belum sambung degree lagi..
Dulu sama-sama dok sebilik masa diploma di uitm penang.. :]



Masa bermalam di Hospital Seri Manjung temankan Cikgu Pah operate buang cysts..



Outing ke Low Yat teman orang beli barang-barang untuk setup komputer.
Nini pun ada...
Awal 2008?


Hoho.. this in in May-June 2007. Masa aku jadi cikgu sementara di SMKCB.
Jadi cikgu PSV and ngajar dari Form 1 sampai Form 5.
Siap pegang kelas Form 4 lagi tu! Giler...
Ni masa budak Form 1 nyer kelas.. budak dpn ni manja ngan aku...
Nak buat kerja pun nak menempek kat meja cikgu... =)



Gambar 2008 di Fakulti Kej. Mekanikal...
Bergambar dengan lif fakulti yang unik.
Tekan level yang anda nak naik dan tunggu di depan lif... (akan kuar lif A,B,C atau D)
So takdela tercangak2 nak ngusya lif mana masa kuar bunyi 'ting'
Unik kan? Kat blok engineering jer lif pesen ni ada... =)


Bunga ros yang aku pressed and simpan dalam buku teks Metallurgy.
Ini salah satu kuntuman ros yang aku dapat masa konvo from ex-bf. =)
Semangat untuk belajar nih... (time dulu ler...)


Gambar syok sendiri di Kafe 3, Fakulti Kej. Mekanikal Uitm
Testing contact lens Pure Hazel... cun gak warnanye...
potong je jerawat kat dagu tu... huhu


OMG! This is a nostalgic picture!
Back in 2003-2006 in Uitm Penang where we took our final exams here, in the open hall...
Laman Perdana, Uitm Penang...
And people say our campus ni macam shopping mall cos designnyer camni..
Leh usya-usya dari tingkat atas (ade 4 floors xsilap)
So, memang macam mall la bile sume dok usya pentas kat bawah tu kalau ada ape-ape events



Konvokesyen diploma 2007.
Si Ayu yang depan sekali tu baru ke kahwin... :)



Ni masa kelas bahasa Jerman!
ni masa level pertama... aku satu group dengan Anwar, Lutfi, Wani and Morris.
Wani and Morris je sesat budak Law amik bahasa Jerman. =)



Gambar ni dah 4 tahun...
Masa 2006 di Carrefour Seberang Jaya...
Dulu leh katakan almost everyday study kat foodcourt situ... haha





Salam sayang,


alhamdulIllah...

13 comments:

syahirul said...

perghhhh rindu seh kat uitm penang.. tak sangka ko kat sana gak dulu.. apesal aku tak kenal ko eh? haha... weh gambo bertiga tu kan belah kiri syira kan namanya? hahhaa.. smua muka2 atas ni ramai aku kenal.. haha.. penang ada uitm terBEST!!

p/s: rugi tak ngurat ang dulu .. hahaa

Ryehanna said...

To Syahirul: Ko dak letrik ke civil? mane nak kenal... xsame course.. batch pun ntah same ke x...
Ha ah.. itu Syaheera.. Ooo ko kenal la muka-muka kat atas ni? hehe...
Penang memang best! aku rindu zaman kat Penang.. kat Penang aku byk kenangan manis..

Bila dah ke Shah Alam, semuanye banyak yang pahit2.. huhu

p/s: GATAL! hahahahaha

bh said...

waa..hast du deutsch gelernt? hehe..

apiih said...

mesti rindu ngan semua kenangan-kenangan tu kan??huhuu

Legasi Piston Pecah said...

komplikasi hidupmu la nih ek?haha..
aku jarang ada gambar sepanjang amik diploma dulu..bagus nih,ikut kronologi..

semy said...

lif tu tak unik la..menara sultan salahuddin ade la..aku pon pening masa 1st time nak guna lif tu..

Aznyda said...

Lawa siot gamba aku. Kalau ko letak gamba aku ngan tutt memang nak kena sepak bontot.haha

Kalau letak gamba sekarang, memang babai la dagu panjang skit. Sekarang bulat habis. Macam bulan. hehe

dewan exam tu mmg nostalgic gila weh. remembered the times aku rasa nak menangis sebab tak reti nak mengira. tapi bila exams BEL memang setengah jam dah hanta paper. hahaha

noor afzan said...

gila nostalgia ..
sayapun rasa nak buat entry gak la..

eNaSaN said...

memoRi yg IndaH...(^_^)

n n said...

gmbr kt DC pun ade
-____-

Ryehanna said...

To BH: Ja.. ja... [kantoi la dh xingat ape blaja bhs jerman!]

To Apiih: Bolehlah... rindu gak kekadang... :]

To Piston Pecah: Ikut kronologi la sgt! main upload je gmbr ni xikut turutan.. :P

To Semy: Oh.. ade jugak kat Menara ek? Tak tau lak... baru ke dah lame? dulu kat fakulti engineering je sampai bebudak fakulti lain yg dtg cam pelik je tgk lif kitorg. haha

To Aznyda: Actually, gambar ko ngan TUTT tu ade ok! nak je aku tempek tapi kang ko kensel xnk jd pengapit aku lak... hahaha...

Aaa Laman Perdana tu memang buat kita mengimbas kenangan lampau kan? sgt xsuke amik exams kat situ cos rasa pergerakan asyik diperhatikan je [nama pun open hall!]
heheheh


To Noor Afzan: silakan... silakan.... :D

To Enasan: So true!!

To n n: Oh.. gmbr Nyda tu kat DC.. lupe lak...
dulu situla port nak melepak pun bila dok Mawar... :D

Yanie said...

Eh...belaja German gak ke? Achso...sprichst du Deutsch?

Ryehanna said...

To Yanie: I did learnt the language.. Aber ich spreche nur ein bisschen Deutsch [if none at all as i havent been practicing!]