Sunday, November 7, 2010

First taste(s)

bismIllah...


Today we (Nini and I) went out to KLCC with Nyda... Tengok wayang citer RED. It was a good movie! hehe... enjoy tengok cos penuh ngan aksi-aksi lasak, bom-bom, tembak-menembak yang surreal, etc. It was funny too... so that's why aku suke... =)

Actually agak blur nak kuar buat ape sebenonye... tu yang kitorang tengok wayang... yela, aku kan nak blah dari KL dah nanti... So bile la agaknye dapat nak jumpa si Nyda tu... dah jauh... sekarang ni Putrajaya ngan KL takdela jauh pun... So bila Nyda ajak kuar arini, on jela... rindu kat bekas pengapit aku ni... :P

Lama gak tak tengok wayang... bukan ape, aku malas nak tengok wayang cos fedup nak ke toilet time sedap-sedap tengok citer... So not cool ok... Ngan keadaan aku sekarang (pregnant), having to go to the toilet frequently is inevitable. Tapi nasib baik la tadi aku takde nak ke toilet pun... lega... huhu

Nini and Nyda.
(Nyda lost some weight! jeles oke!!)

Believe it or not, arini first time makan ayam penyet!
Yer.. sebelum ni takde la teringin nak makan makanan indo pun, tapi aku tengok Nyda makan, try jela sekali...
Bole laa...
:pandaGeli_32:

Nini plak makan nasi beriyani...


Abis movie, tak tau nak watpe so merayau-rayau jap dalam Kinokuniya... I was bored. Takde rasa macam nak bace buku pun... So by 4ish pm, kitorang gerak balik... cepat je kan??

Oh lupe nak catat, Nyda came to pick us with a brand new Honda Civic!

Terkujat aku jap... ingat datang ngan Myvi dia... there's a story behind it... but for the moment, kita enjoy je... merasa la naik Civic baru. Mileage pun baru nak sampai 5K (if I'm not mistaken)... ^__^

It's one cool car, I must say...
(tapi aku lebih suke Accord.. hehe)


Hari ni jugak first time merasa makan red velvet cake. Yes, it's all the rage now. Tetiba banyak plak blog yang aku bace dok promote kek ni... Sedap jugak... Leh la beli lagi pasni... :)

Tapi arini just makan cupcake je...
Dah terbalik-terbalik dah keknya cos seludup masuk panggung..
Nini je yang sempat makan sambil tengok movie.. :P

Apa pun, aku enjoy arini... Lega gak dapat kuar dari dok umah terperap... Nak pergi umah Mak Yang, kereta tu macam tak berapa ok... that's why malas pergi jauh-jauh...

Okeylah, kita sudahi entry ini dengan gambar terbaruku at five months pregnant. Pic was taken yesterday...

I'm big... but not huge... yet.
huhu...

btw, gambar 'pakaian' yang ada di tangan kena censored atas sebab-sebab peribadi. :P

(I'm running out of things to wear!!!)


Till then...

Salam...


alhamdulIllah...

3 comments:

::alwaniamalini:: said...

hehe comel je future mummy nih. tc! :)

Ezarm said...

NK TANYO, RED VELVET CAKE TU, ADER ISI CHEESE TART X? Wife sy suker....

Ryehanna said...

To Alwaniamalini: Hehe.. thanks..

To Ezarm: Takde isi pun... topping dia je cheese...