Monday, November 8, 2010

Jadilah diri sendiri

bismIllah...


Ni dah kali kedua dah ni...

Gambar yang same gak yang kena curik...


klik untuk tumbesaran berganda.

Hai, Mr/Ms Karmila Wati,

JADILAH DIRI SENDIRI seperti mana your favorite quotations tu....



Friends ade 2K tu bai!! Kalah aku... wakakaka....

Kalau wat profile tak senonoh camni, laju je orang add kan... hampeh.

Berdasarkan wall, aku suspek org ini adalah lesbian ataupun lelaki yang menyamar perempuan. Yang pasti, orang 'sana' lg...



alhamdulIllah...

11 comments:

yashygsempoi said...

orang popular.. tgk aku tak nak pun sapa2 curik.. hak3 :P

chokilala said...

fuh. mak yong market aa. fiwit fiwit. haha

AiDa AzRyN said...

fulamak~ fofular ni~ smpkan de org curik gambo u~

Fatehah A. said...

pervert ke hape die tu

FaizalSulaiman said...

da banyak kali gamba ko org guna wat profile pic.gila la orang tuh.ko kena private weh

Ryehanna said...

tu la pasal...

aku pn naik heran kenapa la gmbr aku ni asyik kena je... pdhal bukan hot pn. ekekeke...

Mr PenyuBiru said...

Hi Karmila Wati... skang baru ku tahu nama sebenar ko anda aktiviti yg ko suka.hehe

Ryehanna said...

wakakakaka...

cam hampeh jerrr ayat last tu!!!!

*gelak guling2*

++Kerudung Ungu++ said...

wah fofular sampai ke seberang nampaknye...

Sib bekla KU ni xde sape yg berkenan nk copycat...ngeeee....

sabau jela ye..

::alwaniamalini:: said...

adoii.. ada gak org camni yeh...

Anonymous said...

mantap ahh..rmai btoi org salah gune gmbor rye ni..mama hot la katekan;p

-brad-