Monday, November 28, 2011

Great weekend!

bismIllah...


Sabtu, macam biase... I was working.

But Nini, Nan, Amirul, Mamito and Mak Tih came to my house to visit Razin. Yang muda-mudi ni ada plan baek punyer. We want to watch Breaking Dawn!! Hahaha... laki aku takde Sabtu lepas cos dia duty so dia tak dapat join...

Diyana, Mamito, Mak Teh and Amirul lepak umah ku jaga Razin sementara aku, Nini and Nan pergi layan Breaking Dawn.

Ape-ape pun, I LOVE THE MOVIE!!!

Eventho kitorang masuk lambat (sebab aku abis keje lambat... terhegeh-hegeh nak siapkan kerja..) Kul 3.45 baru punch out. Movie lak start pukul 4 suku. Memang masuk lambat le T____T

Anyway takdela lambat mana cos still tak terlepas scene wedding. ngeh ngeh... Oh memang best gile....

Part yang buat bulu roma aku naik masa Jacob datang time party malam tu. HE'S SO FREAKING HANDSOME! (sori kalo excited memang suke caps lock)

OMG OMG OMG!!! (time ni aku bisik2 kat Nini, "hensemnya... hensemnyaaaa"

Lagi pulak time dia datang jumpa Bella tu dia ada cam jambang-jambang halus gitu... cairrrrr aku tengok. Oh I lap yu la Jacob!

Honestly, yang buat aku macam terover excited ni adalah fakta bahawa aku dah lame gile tak masuk cinema. Lame gile tak tengok wayang... aku tak ingat pun last bile... kalo korek-korek blog ni jumpa la kot cos jarangggg aku tak citer kat blog kalau aku tengok wayang. ahahaha...

Memang best la Breaking Dawn. Buku Breaking Dawn tu pun memang aku punyer favorite. Aku bace Breaking Dawn tu lebih dari 2x oke. :)

Well, abis wayang kitorang balik...

Malamnye pulak, lepas Maghrib, 2 bijik kereta kuar ke Shabu-shabu di Manjung. Melantak le ape lagi... hehehehe...

Ni pun best cos memang dah kelaparan tahap dewa so bila bagi melantak kat tempat camni, memang masyuk ar...

Best... cos Mak Tih belanja. ekekekeke...

Razin behave je cos elok sampai restoran, dia tido. Senang le Mak dia nak makan. =p

Mamito, Mak Tih, Nini and Razin



Oh ye... abis tengok wayang, singgah Giant.
Mak Yang Nini belikan walker kat Razin. Dah orang beli, rembat jela... haha
Tapi Jumperoo lagi best kan Razin kan? ;p


Esoknye Ahad (yesterday) hubby return from duty. Golek-golek atas katil then merayap ke Tesco untuk beli barang-barang yang dah abis. Almaklum dah gaji hehehe... Lunch pun kat Tesco je. =p

With my little warrior time tunggu hubby bayor duit kereta kat CDM.
Melayang RM1.3K uhuk uhuk
Nasib baik bukan duit akukereta ada sebijik je...


Eh nak tempek lagi sebijik gambo la...
Bukan senang nak tempek gambar dengan budak sepet ni...
Selalu yang ada tak sesuai untuk tatapan umum. hehehe...


Well... tu jela my weekend. Best cos dapat tengok wayang! ^___^

Hari ni cuti umum sebab Maal Hijrah kan... so projek di rumah sahaja. Keluar kejap beli barang for my little office. Sekarang my workstation di rumah ni lebih organise la... Suke suke!

Printer baru beli...
Storage boxes bawah meja pun baru beli untuk letak cloth diapers for sale.
Meja adalah hak milik kerajaan Malaysia so tak heran la the old plain design ye. I don't like it tapi takde bajet and space untuk beli meja baru. Guna jela mane ade... hehe...

Rasa-rasa macam nak buat giveaway... tapi takde masa lagi... nanti-nanti la...

Okla... that's the update for today.

Nak update blog Razin lak pasni. ;)

Wassalam



alhamdulIllah...

3 comments:

deena awanis said...

dina dah 1 tahun 3 bulan tak tengok wayang..lama gilerrr!!tak bersedia lagi nak bawak rafique masuk wayang..mahu di pegi tegur abes sume orang kat dalam wayang tuh haaa..

Ryehanna said...

hahaha... kalau bawak anak, memang takkan la... xpercaya lg dia leh dok diam. ni sbb ada mak n mak sedara offer nk jaga razin kt umah, ape lg... zassss ke cinema la :P

Fizah said...

meja yg kemas! sy suke =)