Friday, December 23, 2011

It's nothing... but...

bismIllah...



I bought something for hubby this month. He got it yesterday.

Belated birthday present.

Bendanya takdela mahal kebabom... it's nothing really... tapi aku nak jot down jugak.

I bought him a Blackberry! hihi...



Tak seberapa pun... but I know he loves it. Well, ade ke lelaki yang tak suka gadget? Memangla before this dia kata takyah, membazir etc.... tapi bila dapat je terus ajak pergi maxis centre untuk masukkan plan BIS dalam bil. Dengan penuh excitednye... kikiki....

Part yang paling 'hari ini dalam sejarah' nya adalah.... aku tak pernah belikan dia ape-ape benda yang mahal.

Tak pernah pun hadiahkan dia jam ke... handphone ke ape ke... selalunya baju jela manjang... :P

Dia pernah... bagi aku handphone, belikan barang kemas, beli itu beli ini... tapi aku memang tak penah langsung la beli ape-ape benda mahal kat dia.

Hadiah paling mahal aku bagi adalah anak la... hihihi... but that's a whole different category...

And well... since aku dah quit kerja kan, aku nak la bagi something untuk dia happy. Kenang-kenangan gajiku terakhir (padahal gaji tak masuk lagi nih!) setelah aku mengambil keputusan berhenti dari kerja yang dah aku sandang since August 2009. huhu...

Yea yeahh... Ayah dah ada Bekbeyii... Up la sikit dari BB CO kapal dia... wakakaka.. jadi la eh...

Luv u bebeh...


Wassalam...


p/s: Hari ni budak-budak lain dah dapat gaji.... apsal aku tak dapat lagi nih?? Memang la patutnye every 26th baru gaji... tapi kan Krismas... adakah sebab aku dah benti maka aku punye gaji tak dapat same time ngan orang lain?? Demmit!

p/p/s: Maka, sesiapa yang berkenaan yang nak order Maxi Cosi Cabriofix next week kenala bank in full to me yer. Senang... supplier post direct je. So yang nak installment kena hold dulu ler :P


Sekian, terima kasih.


alhamdulIllah...

0 comments: