Tuesday, February 7, 2012

Cuti

bismIllah...


Blog bercuti sekejap cos husband ade balik bercuti seminggu... mood nak update blog tu kureng... kena abiskan masa kualiti bersama. uhuhu...

Razin dah baik demam tapi batuk-batuk and selsema pulak. Esok insya Allah nak bawak jumpa doc. Sian dia tengah tido tetiba batuk-batuk. Aku saspek dia telan balik kahak dia tu... alahai razin... :(

Esok pagi2 nak balik Beruas cos besfren nak bertunang. Mamalizard is finally getting engaged! Dia nak Yong aku mekapkan tapi Yong aku tak tau umah Mama katner di Kg. Kilang tu... Maka, Yong suh aku balik cepat since majlis start at 10am tomorrow. Adoii sabo jelah... Awal giler... Mama kata, belah lelaki datang and balik hari so takmo lewat-lewat (orang Pahang jugak macam my hubby's :P)

Aku sebenarnya dah terlupa sms Mama yang ajak aku datang kenduri dia bertunang time cuti Thaipusam esok... then bila hubby mention esok Thaipusam and Poslaju tutup (aku nak ngepos barang le ape lagi), baru aku teringat. hehe...

Kena la datang cos time aku bertunang and kahwin dia datang kat dua2 events. :)




alhamdulIllah...

2 comments:

elanie*Q said...

dah agak dh sbb tu lama xberupdate blog nye..tehee..jd pindah j0h0r ke ana?

Ryehanna said...

eh blm lg... maybe hujg bulan or awal bulan march kot cos tenants pun xconfirm2 lg...