Friday, February 17, 2012

My brand new Ergo! =D

bismIllah...



Yeah... aku buat kerja gila lagi iaitu dengan purchase ANOTHER Ergobaby carrier for this small family. Tapi yang ni latest design. New generation. Heh... Macam ngan anak ade dua je... haha...





Sebenar-benarnya aku beli sebab aku berkenan sangat-sangat dengan design Mystic Purple yang cun melecun itu! Kat Tiny Tapir takde so aku terpaksa la beli dari obersea... dahle shipping cost mahal gilos.. tapi takpe ar nak wat camne... belasah jela... asal aku dapat warna yang aku nak. Pasrah and bergetar jugak jantung bila tengok available credit pada kad kredit tinggal sikit (link kat Paypal). Huahuahua. Plus, Ergo jenis Original tu memang best pakai. *alasan*

Aku tak tau lagi ngan Ergo Performance yang aku ada tu... nak guna jugak or jual... nak jual sayang sebenarnya sebab barang elok lagi... ori lak tu... kalau jual mesti kena murah-murah dari brand new kan... tapi aku nak duit untuk cover balik Ergo Purple ku ini. huhu... T__T

Walaupun perasaan sakit hati membuak-buak bila BB Torch aku rosak takleh amik gambor, sedikit-sebanyak terubat rasa hati bila dapat new Ergo warna purple ni. Yang penting brand new and bukan preloved. Puas hati! (asyik la beli preloved je kejenya) hehehe...

Nanti bebila free and ade kamera (bb takleh amik gambo... jahanam!) akan ku upload action pic yang aku pakai.

Ni gambo model pakai...
Warna purple dalam gambar ni macam too bright and striking sangat.
Padahal IRL macam dalam pic yang atas tu... gelap-gelap sikit...


Yang pasti, warna purple tu memang cantik.

Suke!! *lompat-lompat*

Till then....


p/s: kalau aku nak jual Ergo Performance tu ade yang mau ke? :P

p/p/s: Now aku dah terer dah nak spot between fake ergo and authentic Ergo. Nanti aku citer kat blog bila sempat k...



alhamdulIllah...

9 comments:

deena awanis said...

hihi..the only thing in natural parenting that i'm not in is babywearing..haha..tak larat. tapi mmg cantik. enjoy!!

Jezze said...

Babe... siyes cun!

No wonder la u're crazy for it.. haha...

letak la performance tu on sale. mesti ade je yg nk sambar tu.. ;)

Ryehanna said...

To Deena Awanis: ha ah la deena... i br perasan! xlarat? uhuhu... kalau dukung tanpa carrier lagi xlarat rsnye.. berat! huhu... sbb tu la try2 berbaby wearing and so far mmg suke ngan ssc. wrap n ring sling tu masa newborn je.. pakai pn kejap je.. ;p

but thanks.. yg ni cun kan? ^__^


To Jezze: long time havent seen u around... thanks beb... cantik ka?? :P

ergo performance tu maybe later.. bila i btl2 rs nk let go... skrg ni berbelah bg lg.. huhu

Amy Sweety said...

Hi, do you have any cloth diapers preloved?
How much the ergo carrier?

Ryehanna said...

Yes, i do have preloved cloth diapers for sale..
they are Flip with 3 stay dry inserts and 1 Fuzzibunz pocket cd. pls email me for the price at raihana AT mamapanda DOT com. :)

I'm letting go the Ergo Performance at RM350 with poslaju. It's currently been booked and payment pending...

:)

niza said...

nway..still available lg ka ergo performance tu..yg warna hijau tuke..condition cmner..tqvm

Ryehanna said...

Sorry Niza..

Dah lama sold.

Kalau nak order Ergobaby carriers, just email me :)

Mrs.Qarlista said...

hye dear. I nak tanye how much shipping costnye kalau beli ergo dari obersea..thanx!

Ryehanna said...

Shipping airmail from US shj i kena around USD40 which is rm100 lbh