Thursday, July 22, 2010

My book!

bismIllah...


Today aku dapat emel dari MPHonline yang bagitau buku aku akan dapat today. Selang beberapa jam lepas aku check email, dapat call dari orang courier.. DHL ke ape.. orang tu tanya umah aku katne. huhu...

Tadi baru check ngan Daybab and Daybab dah confirmkan yang buku dah sampai. Bestnye... tak sabar nak bace...



Buku The Lost Symbol ni dah lame kuar di pasaran... tapi version hardback. So mahal la... dalam seratus hengget. Lepas 30% diskaun, still dalam RM70. Bagi aku masih mahal la...

Last few weeks sesaje daftar kat MPHonline and nampak ade pre-order untuk buku ni tapi versi paperback. Murah jela... dalam RM30ish. Ape lagi... terus order. Sekarang dah cukup la semua buku-buku Dan Brown dalam collection! (btw, thanks Azraie cos bagi hadiah the first 2 books! i.e The Da Vinci Code + Angels and Demons. The other books I bought from Bangi Book seller)

Now... yang tak bestnya aku gatal letak alamat umah sebagai delivery address. So terkangkang lah dikau wahai buku di Berueh tu... cos aku tak tau bile yang aku leh balik Beruas dalam masa terdekat. Huhu...

Takpela... next weekend (31st July) Mr CC datang KL and kitorang nak pergi Bukit Tinggi, Pahang. And of cos la aku kena pergi umah mentua... dah dekat... huhu... So nanti ku suruh la Mr CC bawakkan buku itu. Hihi...

Hepi giler dapat buku!!

Tak sabarnye nak bace.... serius, aku dah lame tak pegang novel and spend masa bace buku/novel. I miss those moments!


Till then...

p/s: Update dari Subang Skypark. Aku jaga kaunter kat sini starting today until Monday. Tidur umah sedara di Damansara Damai. Best gak duduk sini... macam-macam ada... yang tak bestnya, jadi tempat pertanyaan ke toilet.

Salam.


alhamdulIllah...

2 comments:

nads said...

huhu...nak ke bukit tinggi...tempat 1st honeymoon kak nad n abg shukor tuh...wuwuw

Aina Ana said...

Ryehana, buku ni dulu pun akak pre-order. Masa tu belum cetak lagi kat US. Beli hardcover kat RM60++. Tp dapat lambat sebab tarikh utk print kat US tu dilambatkan.

Apa2 pun buku ni OK laa..nak kata best macam Da Vinci Code tak juga