Monday, July 26, 2010

The winner for movie tickets giveaway

bismIllah...


Seperti yang dijanjikan, pemenang giveaway akan diumumkan pada 26 Julai... iaitu hari ni. Oleh kerana gaji pun dah masuk, apa kata teruskan dengan plan kita....

Selepas meneliti 'mentions' di twitter dan menyemak syarat-syarat giveaway (yakni kena ada twitter DAN blog), sukahati aku mengumumkan bahawa pemenang tiket wayang jatuh kepada...

Yash Yang Sempoi

a.k.a

AkulahYash dot com



Tahniah!!


Sila email or tweet aku untuk bagitau movie apa yang nak ditonton, bila dan di mana....


Yang tak menang jangan putus asa, bulan-bulan depan insya Allah kita buat lagi! hehehe...

Peace!

Assalamualaikum!


alhamdulIllah...

2 comments:

yashygsempoi said...

owwhhh noooo!! aku ke menang??
tak sangka.. T__T mekasih.. nanti aku roger.. iskk3.. tersentap i nyah..

Legasi Piston Pecah said...

wah...saya pon nak menang jugak..hehe